Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- صداخوردن دستها
سلام آقای دکتر دخترم 10ماه نیم دارد.وقتی بغلش میکنم دستش صداميخوره يانگه ميدارمش یه وقتایی صداميخوره ..بعددندونه هم بالا هم پایین دراومده بهم میزنه می کشه صداميخوره .ممنون
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- دلدرد
سلام یه بچه دو سال و نیمه دارم اسهال بلغمی گرفته و دلدرد شدیدی داره شربت آندانسترون و دی سیکلومین بهش دادم الان اسهالش برطرف شده ولی دلدرد شدیدی داره یکمی دور نافش قرمز شده چکاری باید بکنم خواهش میکنم راهنمایی کنید علت دلدردش چیه
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- سلام دکتر دختر من ۹ سالشه کف پا انگشتان دست ودرو بینیودرو وچشماش زرد علت چیستوراهکار درمان
- آنزیم بالای کبد نوزاد
اگه میشه این ازمایش رو تفسیر کنید..alt 216 بود .بعد از خوردن ۳هفته قرص ویتامین e و کپسول اورسوگارد alt 465 شد و ast 131 ...برای بچه ۴ ماهه مفهومش چیه
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- اسهال
با عرض سلام و خسته نباشید . چگونه میتوان اسهال کودک را برطرف کرد ؟ (کودک 15 ماه ، شیر خشک مصرف میکند به مدت دو روز است که به طور میانگین روزی دو یا یک بار اسهال و یک بار مدفوع )( امکان دارد به خاطر درآوردن دندان باشد ؟ ) با تشکر از پاسخ شما .
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- بچم سه سالشه وچشماش بادکرده وقرمزه
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- نفخ
با سلام،نوزاد من ۱۱ ماهه ولی هنوز با خوردن غذای کمکی نفخ شدید داره و گریه میکنه مانند دوره کولیک،تمام قطره های کولیک با تجویز پزشک مصرف شده،و با تشخیص پزشک مشکلی نداره،سوالم این بود این نفخ تا چه زمانی ادامه داره ممنون
- یبوست
2سالشه هنگام مدفوع گریه میکنه اصلا مدفوع نمی کنه شکاف مقعدی فک کنم داره چون بعد چند روز که مدفوع میکنه زیاد سفت نیست زیر دلش هم درد میکنه
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید

