Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- س اقای دکتر ببخشید دخترم دوماهشه وب پهلو خوابیدنعادت نداره ایا اشکالی ندارد
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
- سرماخوردگی کودک پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من حدودا ی ماه میشه ک سرما داره ۳ ۴ روز پیش بردمش پیش فوق تخصص بهش دارد داد برای بینیش و سرمای اصلا سرفه نمیکرد همین ک اومدیم خونه سرفه هاش شروع شد بچم کلافس شبا نمیتونه بخوابه پلارژین و سیمو نی نی کلد بش میدم چیکار کنم درمونده شدم توروخدا کمکم کنید ☹️😔
- غذا
خوردن غداهایی مانند کالباس وتن ماهی مادراستفاده کندبرای نوزادشیرخوارضرردارد
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- زردی
سلام نوزادمن ۲۷روزه هستش زردیش بین ۱۴تا۱۶هستش داخل دستگاه ۳روز خوابیده اومد۱۲امایک هفته نگذشته بازاومد۱۶بازم تودستگاه گذاشتیمش این رونه همش تکرارمیشه.میشه راهنمایی کنید
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- سلام آقای دکتر دختر من سه سالشه همش تو خواب ملچ ملوچ میکنه انگار داره شیر میخوره
- سرما خوردگی
پسرم یک سال ۴ماهشه چند روز آبریزش بینی داره نفس نمیتونه خوب بکشه موقع خواب
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر عزیز ضمن تبریک سال نو میخواستم بپرسم برای تنظیم خواب نوزاد چه کاری میتونم بکنم پسرم چهار ماهشه اکثر شبا بیداره و روزا میخوابه
- سینه خیز عقب رفتن
سلام آقایدکتر آیاطبیعیه نوزاد هشت ونیم ماهه به عقب سینه خیز میره امادورخودش مثل عقربه ساعت میتونه حرکت کنه وموقع نشستن در حدچنددقیقه میشینه وبعضی مواقع میفته اماموقع نشستن میتونه بااسباب بازیهاش بازی کنه وبه حالت چهار دستو پا بلند میشه وخودش به عقب وجلو تاب میده اما میفته
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- سلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- قطره اهن
با سلام کودک من سه سال د یک ماهه است و متاسفانه سی پی قطره اهن نمیخوره و چون جویدن بلد نیست میترسم کمبود آهن پیدا کنه میشه روزی یه دونه قرص فروس سولفات بهش بدم؟

