Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری بی اشتهایی
سلام خسته نباشد دخترم یک روز مونده بره تو نه ماهش سه چهار روزه دندون دراورده اما از دیروز شیر عقب میکشه غذاهم نمیخوره خیلی خیلی هم بیقرار شده ممنون میشم بگید چه کارکنم تشکر
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- وزن گیری
سلام پسرم تازه رفته تو یازده ماه وزنش ۹ کیلو نیم هستش تو ماه نهم و دهم ۳۰۰ گرم وزن اضافه کرده البته تو این دوماه یه هفته تب شدید کرد و ختنه اش کردم خیلی اذیت شده ، موقع تولد ۳ کیلو وزنش بود وزنش درسته آقای دکتر ، ممنون
- نوزاد ۴ ماه دارم اشتها اصلا نداره چن تا دکتر بردم میگن همه چیزش سالمه لطفا راهنمایی کنین ممنون شیر خشک اصلا نمیخوره صبح تا شب فقط ۶۰ سی سی
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه
- دوم دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهش.چندروزپیش تب داشت.وگلوشم یکم عفونت داشت.سفکسیم 100واستامینوفن دادم خوب شد دوسه روز روی شکمش وزیرموهای سرش دون دون قرمز شده ولی نمیخارونه ازچیه..تشکر
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
سلام .شوهرم دو هفته مبتلا به کرونا شد.الان خوب شده.پسرم دوساله نیم است .یک شب تب کرد و صداش گرفته ایا امکان داره اونم کرونا گرفته باشه.من باید چیکار کنم .علائمش در کودکان چطوری است.خواهش میکنم توضیح بدبد.
- قرمزی اطراف مقعد
سلام. خسته نباشید آقای دکتر. پسر نه ماهه دارم. رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. چند وقته اطراف مقعدش قرمزه. دکتر اسفندیارپور براش شربت نئوزینک نوشتن. این شربت رفلاکسش رو زیاد میکنه؟ یعنی با این شربت قرمزی اطراف مقعدش از بین میره؟ شربت رو بدم بهش؟
- تیوفیلین جی
سلام من دخترم وپسرم هردو به یه شکل سرفه میکنند برای پسرم پنج سالشه داروی تیوفیلین جی دادن آیا به دختر یک سال ویازده ماهمم میتونم بدم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- سرما
دختر ۱۰ماهه ام سرماخورده و بعد از دو روز بینی و پشت حلق گرفتگی داره و شبها خواب درست نداره قطره سدیم کلرید هم مصرف میشه ولی گرفتگی بدی داره
- برای چاق شدن کودک
باسلام دختر چهارده ماهه ای دارم خوبه خاطر بیماری قلبی که داشت وزن نگرفت والان که چهار ماه ازعملش میگذره هنوزم وزنگیری مطلوبی نداره خواستم بدونم میتونم بهش پودرچاقی جنسینگ وپودررویال بدم
- سلام وقت بخیر دوران شیردهی هستم پسرم11ماهشه خیلی لاغرشدم نسبت به قبل میخواستم بدونم چه قرصی مصرف کنم بدنم وصورتم پرشه؟
- خارش لای انگشتان پا کودک ۵ سال
- خوردن هسته شلیل
سلام دختر 5 ساله ام 2 روز پیش هسته شلیل کوچیکا رو قورت داده از اون روز تا الان گاهی وقت ها میگه دلم درد می کنه دلیل دل دردش چیه؟ یعنی هسته نمی تونه دفع بشه؟ لازمه از معده و روه هاش عکسبرداری بشه؟
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه

