Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- نوزاد
با سلام.دخترم ۱۵ ماهش هست با وزن ۹ و نیم کیلو در طول رو هیچی نمیخوره فقط میچسبه به شیر مادر،آیا میتونم شیر مادر رو بگیرم تا یکم غذا بخوره و وزنش زیاد بشه؟
- شربت
سلام اقای دکتر امروز واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدن چند ساعت یه بار استامینوفن بدم ممنون
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- با سلام پسرم ۸سالشه میتونم گلو درد داره میتونم قرص سفکسیم ۲۰۰بهش بدم یا نه
- نفخ و كوليك
سلام. خسته نباشيد. قطره اينفاكول براي نوزاد ٢٥ روزه چند قطره در روز مجازه؟
- سرلاک
سلام افای دکتر خسته نباشید. برای نوزادم برای بار اول میخوام سرلاکی که خریدم را بدم بخوره. چطوری درستش کنم طبق دستورش که نوشته درست کنم و تیکه عای خمیری مانند هم توش تشکیل میشه. کاملا یکدست نمیشه وقتی اب و پودر را با قاشق هم میزنم. دمای اب چقدر باید باشه؟ لطفا راهنمایی کنید که چطوری مخلوط کنم که یکدست شود متشکرم
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- فولیک اسید
سلام مجدد آقای دکتر، سوالی پرسیده بودم بابته اینکه بچه ام شکمش زیاد کار میکنه...همیشه همینطوره... گفتین قرص فولیک اسید تاثیری نداره پس چی بهش بدم شکمش کمتر کار کنه ؟لاغره. یکسالشه .چیری که دائمی بخوره و شکمش کمتر کار کنه و بی ضرر هم باشه تا وزن بگیره...ببخشید طولانی شد
- سلام خسته نباشین سطح ناخن انگشت های پسرم ناهمواری داره اولش فکردم ار کمبود اهن باشه براش قطره اهن خریدم ولی تغیزی نکرده از چی میتونه باشه
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین

