Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- استفاده از شربت هیدروکسی زین
باسلام خاستم بپرسم دخترم 22روزه هست و بدنش و کف پاهاش دونه های قرمز زده و خیلی گریه میکنه و بی قرار هست امروز دکتر براش شربت هیدروکسی زین نوشت. صبح و شب نصف قطره چکان بدم. باتوجه باینکه ممنوع هست زیر 6ماه. چیکارکنم بدم بهش یانه ممنون از پاسخگویی تون🌹
- شربت گریپ واتر
نوزاد بیست روزه دارم . دل درد شدید داره. ایا شربت گریپ واتر دینه میتونم بهش بدم؟ در صورت تایید مصرف میزان مصرفش در شبانه روز چقدر میتونه باشه؟
- شیر نخوردن در بیداری
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم الان ۵ماهشه اما از تقریبا دوماهگی دیگ تو بیداری شیر نخورد اول سر پا بش شیر میدادم اما دیگ اونجوریم نمیخوره باید بخابونمش بعد تو خاب بخوره اصلا تو بیداری نمیخوره مشکلی داره؟
- گرفتگی صدا
سلام اقای دکتر پسر من ۵ ماشه دو سه روزه دچار گرفتگی صدا شده یه هفته پیش سرما خورد شربت اموکسی سیلین و اسپری سدیم کلراید و مومتازون مصرف میکرد بهتر شده تب نداره ریه هاشم دکتر گفت مشکلی نداره لما نمیدونم گرفتگی صداش از چیه به شدت هم خارش لثه داره
- سلام پسرم ۶ماهشه دست و پاش داغ میش مشکلش چیه
سلام پسرم ۶ماهشه دست و پاهاش داغ میتونه از چی باشه؟ واکسن هم نزدم .فقط استامینوفن میدم
- سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من 8سالشه اسهال شدید داره با استفراغ دارو دادیم استفراغش رفع شد اما برابی اسهالش داروی نداریم خواستم بودونم قرصهای اسهال بزرگسال رومیشه داد اگه میشه چه اندازه بدیم ممنون
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- کم خونی
سلام آقای دکتر دخترم 1سالشع هم به لاکتز و پروتیین حساسه شیر خودم و پپتی جونیور میدم غذا خوردنش خوبه 8و نیمه وزنه کم خونی هم داره عفونت ادراری نداره رفلاکس پنهان داشت که خوب شده برا کم خونی دکتر شربت ایروفیکس 3ونیم روزانه میدم پیشنهاد شما برا بهتر وزن گرفتنش چیه کم خونی بر طرف میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- سرفه خلط دار وابریزش رنگی
- سلام وخسته نباشید، دکتر به پسر پنج ساله ام با وزن 21کیلو قرص سفیکسیم 200 دادن لطفا بگید به چه صورت مصرف کنه
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه
سلام خسته نباشید دختر من هفت ماه داره ولی ازیک ماهگی خیلی بی قراری داره خواب در طول روز کم داره ولی شب خوب میخوابه رفلاکس شدید داشت که گفتن با استفاده از دارو اس امپرازول و دمپریدون برطرف شده ولی باز هم بی قراره در ضمن در یک ماهگی تشخیص کولیک هم شده
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید

