Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف کیدی لاکت در نوزاد۵ ماهه
دکتر برای بچم کیدی لاکت تجویزکرده نمیدونم چقدبدم بهش درچه مقدار اب حل کنم ۵ ماهس
- وزن
سلام خسته نباشین من کودک ۱۸ ماهه دارم وزنش کمی پایین هست ۸کیلو۴۰۰هست میتونم هم برای اشتهای وچاق شدنش ازشرکت باریج کودکان استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی ام کنید
- داغی دست وانگشتان
سلام آقای دکتر پسر۱۱ ساله ام یه مدتی هست همش میگه دست وانگشتانش داغ میکنه حتی بعضی اوقات رودستاش فوت میکنه.اینم بگم ک ناخناشومیجوه تاته.وکم غذاست ولاغروتازگیابهش شربت مولتی میدم.خواستموبدون علت چیست ممنون
- فرق استامینوفن با پاراکید؟
- آلرژی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر نوزادی مشکوک با الرژی ب شیرگاو باشه آزمایش نشون میده؟
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم 17ماهشه ،از دیشب بینیش گرفته و خلط پشت حلق داره،قطره پلارژین هر 8ساعت بهش، دادم، تب نداره فقط گرفتی بینی داره دندون هم در میاره خیلی شبا گریه میکنه، ی دارویی میگین بدم چرک خشک کن باشه
- سلام ببخشید دختر من هشت سال هست وانگل داره میخواستم ببینم شدبت پیروی ساید رو چه موقعه وچه ساعتی باید بهش بدم باید ناشتا باشه یه نه مشکلی نیست
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- سلام خسته نباشید سرما خوردگی عفونت آب ریزش بینی عفونت گلو ..چی بهش بدم
- کبودی
سلام دکتر جان خسته نباشید دختر من ۳۶ روزش همش کبود میشه علتش چیه خیلی نگرانم ؟
- قطره آهن
سلام اقای دکتر میخواستم بپرسم قطره اهن فروفورت لیپوزومال چطوریه؟؟خوبه ؟؟یا بد؟؟؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم واکسن 18 ماهگی زده است و از لحاظ پاش مشکل نداره ولی تبش فطح نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- تب و دل درد و اسهلال
پسرم از پنج سالگی بصورت دوره ای مریض میشه تب همراه با خلط سینه و گلو و مسدود شدن بینی و تهوع و استفراغ به مدت سه الی چهار روز حداقل دو ماهی یک بار که هر بار آنتی بیوتیک تزریق میشد ، با خوردن قرص نکسیوم 20 یه مدت خوب بود الن مدت یک سالی هست که بازم هر یک ماه یا دو ماه درمیان مریضیش تکرار میشه و همه حالتها رو داره الان 8 سالشه
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون
- پودر کیدی لاکت
باعرض سلام و خسته نباشید ببخشید بچه 8ماهه استفراغ و اسهال داشت دکتر بردم شربت ضدتهوع داد با پودر پرو آر اس تهوعش فرداش خوب شد ولی هنوز اسهال هست دارو شو عوض کنم کیدی لاکت بدم یانه اخه روز سومه اسهاله اگه کیدی لاکت خوبه چقد باید بدم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام الان باید واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو بزنم اما دختر بزرگم ۱۰ روز است که مریض شده ایه اشکال داره واکسن دختر کوچکم را بزنم هیچ علامتی ندارد؟؟؟

