Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- رفلکس نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۱۱روزه ۲روزهست رفلکس داره میاره بالا و حالت نفس تنگی میگیره دلیلش میتونه گرما زدگی باشه چون دیروز وامروز ازخونه بردیمش بیرون
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- تب
پسرم ۷ ماهشه دو روزه تب داره خیلی بیقراری میکنه نمیدونم چیکار کنم دارو میدم تبش میاد پایین امروز هم وقتی شربت داشتم میدادم استفراق داشت دکتر هم نبردم چون کرونا
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- قاطی کردن شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام ده ماهشه وزنش هفت و نیم کیلوس.وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده .به نظرتون کمبود وزن نداره؟؟سوال دیگه اینکه میتونم شیر خشک ببلاک ۲ رو با ببلاک آر قاطی کنم بهش بدم؟الان ببلاک آر میخوره میگم شاید وزن بگیره
- دندآن
سلام آیا استامینوفن ساده برای دندان درآوردن مناسب است ؟چند قطره میتوان آستامینوفن یا دیفن هیدرامین داد؟
- سفالوهماتوم
باسلام پیرو دوماهشه او ن موقع که به دنیا اومد دو طرف سرش ورم کرد جوری که شیار سر معلوم بود بعداز دوماه سمت راستش تقریبا خوب شده اما سمت چپ سفت شده و بلندتر از سمت راسته میخواستم بپرسم باید چکار کنم خیلی نگران فرزندم هستم آیا میره یا میمونه
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟

