Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- ختنه کردن نوزاد
سلام وقتتون بخير دکتر پسر من تازه ۴ماهگي اش تموم شد ولي متاسفانه به خاطر کرونا ختنه اش رو انجام نداديم الان نميدونيم چکار بکنيم روز به روز بزرگتر ميشه از اون طرف م بيماري کرونا هست. به نظر شما چه بايد بکنيم؟؟ ايا در اين شرايط ايا اين کار رو انجام بديم يانه؟خطري نداره؟ چند روز بعد واکسن ش انجام بديم؟ بعد کدوم روش رو پيشنهاد ميکنيد ؟؟؟ ممنون ميشم کامل راهنمايي کنيد.
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- ویتامین
سلام اقای دکتر من از شیر خودم به پسر سه ماه و نیمم میدم . برای اینکه سیستم ایمنی بدنم ضعیف نشه برای کرونا قرص جوشان ویتامین c و قرص زینک پلاس میخورم ایا برای بچم ضرر داره
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- شیرخشک دادن به کودک
سلام کودک 9 ماهه ای دارم.در منحنی های رشد وضعیت بسیار نامناسبی داره و زیر خط قرمز است.الان وزنش 6 و نیم است.از لحاظ عفونت ادراری یا رفلاکس و مشکل تیروئید چک شده و هیچ مشکلی ندارد.4 ماه است که دیگه شیر مادر نمی خورد.شیر خشک را با انواع مختلف تست کردیم اما هیچ کدام را دوست ندارد.کلا شیشه را نمی گیرد.غذا خوب می خورد اما تاکید متخصصان بر دادن شیر به او تا یک سالگی است.هر روشی را امتحان کردیم اما شیر نمی خورد.وقتی هم که برای خوردن شیر گرسنه نگهش می داریم با گریه یک پیمانه شیر می خورد. به تازگی شیر خشک را با کمی آب خمیری کرده و به او می دهیم.این حالت را دوست دارد.بعد هم کلی آب می خورد.آیا این کار درستی است؟این دوش را ادامه بدهیم.
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- شربت
سلام دکترپسرم ۸ماهشه ودکتر برای یکم که سینش عفونت داره شربت لوپراکس۱۰۰نوشته وقتی بهش میدم تبش بالامیره علتش این شربت نیست؟وهمچنان شربت رابه پسرم بدم بخورا یاقطعش کنم؟
- مصرف سیپرو فلوکساسین در دوران شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید بخاطر عفونت ادراری دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ تجویز کرده و من یک دونه خوردم ولی الان تو اینترنت خوندم تو دوران شیر دهی نباید مصرف کرد باعث مسمومیت در بچه میشه دخترم یکسالشه چکار کنم ؟؟
- نشستن نوزاد
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، ببخشید پسر من سه ماه و نیمشه از وقتی وارد چهار ماهش شده همش دوس داره بشینه همه جارو نگا کنه وقتی میخوابه زور میزنه دستا و سر و بدنشو میاره بالا تو بغلم که یکم به حالت نشسته نگهش میدارم بازم خودشو میاره بالا که مثل آدم بزرگا کاملا بشینه، زود نیس از الان اینطوری میخواد بشینه؟ یا میتونم کم کم نشستن بهش یاد بدم؟
- درمورد نوزاد سه ماهه
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- Починка мониторов срочно
Профилактика эффективнее, чем ремонт компьютер техники: как продлить жизнь принтеру Корректная эксплуатация — залог долгой работы аппарата. Соблюдайте простым советам:Вопрос: Что дешевле — чинить старый принтер либо купить новый? Все зависит от конкретной модели и типа поломки. Если стоимость ремонта принтера превышает 50-60% цены нового аналогичного устройства, приобретение зачастую более выгодна. Примите во внимание возраст: для модели возрастом более 5-7 лет запчасти часто бывают очень дорогими или недоступными.Какие неисправностей ремонтируют в сервисных центрах? Круг неполадок, с которыми сталкиваются владельцев планшетов, чрезвычайно широк. Хорошая мастерская, предлагающая ремонт планшета неподалеку, в состоянии устранить с основной частью из них:Многие ремонтов, например установка нового монитора либо аккумулятора, производятся в течение часа. Истинные мастера владеют большим практикой, передовым оснащением и основательными познаниями о конструкции всевозможных моделей, благодаря чему они могут успешно работать с проблемами любой сложности максимально эффективно.Серьезные симптомы, требующие внимании профессионала Когда базовые попытки не дали результата, возможно, что неисправность в железе. Вот сигналы, при которых ремонт принтера лучше передать специалистам.Обеспечьте хорошую вентиляцию. Не ставьте монитор впритык к стене и не закрывайте вентиляционные отверстия. Регулярно снимайте пылевые отложения с внешней поверхности и решёток вентиляции мягкой тканью. Избегите резких колебаний температуры и влажности. Не следует включать прибор непосредственно после того, как вы внесли его с холода. Используйте стабилизатор напряжения для защиты от перепадов в сети. Аккуратно обращайтесь с матрицей: не давите на нее, чистите только предназначенными для этого салфетками не содержащими абразив.Неполадки с аккумулятором: верните обратно автономную работу Если гаджет начал быстро разряжаться очень быстро, самопроизвольно выключается или батарея вздулась — не стоит медлить. Профессиональный московский сервис по ремонту телефонов быстро проведет диагностику состояние батареи и заменит его на новый, восстановив прежнее время работы вашего устройства и защитив вас от возможных опасностей.Современный рабочее пространство или домашний рабочий уголок невозможно вообразить без печатающего устройства. В случае если печатающее устройство ломается, это может серьезно нарушить работу а то и поставить под угрозу сдачу критического задания. Тогда у пользователя возникает вопрос: попробовать осуществить ремонт принтера своими силами или сразу же прибегнуть к профессионалам. Эта статья позволит вам сориентироваться в типичных поломках а также принять правильное решение.
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟

