Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- قطره آهن
سلام دخترم یازده ماهوسه هفتس یه چندباری بهش قطره آهن دادم ولی مدفوعش سیاه میشد وپوشکش رومثل دودسیاه میکرد منم دیگه بهش ندادم.خواستم ببینم میتونم ازالان قطره آهنوشروع کنم اگه کم خونیش زیادباشه قطره ی آهن تاثیری داره یاببرمش دکتریه داروی دیگه بهش بده واسه کم خونی
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- شیر خشک
با سلام پسر ۵ ماهه ام سیمیلاک کمفورت ۱ میخواد. به لاکتوز حساسیت پیدا کرد. الان شیرخشک چی بهش بدیم ؟ مرسی
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز و پریروز پیام دادم که پسرم وزن تولدش ۳/۷۶۰. وزن دو ماهگیش ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ شده. بهداشت گفتن خوب وزن نگرفته. شما فرمودید شیر خشک رو شروع کنم. آلرژی داره به پروتئین گاو و تخم مرغ. شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور رو نخورده بود. ببلاک HR رو هم فرمودید گرفتم نمیخوره. مثل موقعی که قطره استامینوفن میدم گریه میکنه. اگه شیرخشک نخوره ممکنه وزن نگیره؟ چیکار کنم الان؟
- یبوست نوزاد ۵ماهه
- جوش های ریز قرمز
سلام آقای دکتر پسر من تازه چهارماهش کامل شده دوروزه روی بدنش یه جوش های ریز قرمزی میبینم هیچ علامت دیگه ای نداره تب نداره و کاملا سرحاله تعدادشان خیلی کمه به ده تا هم نمیرسه . امروز روی مچ پاش یه نقاط قرمزی دیدم که تبدیل به جوش میشه .میخواستم بدونم علتش چیه؟ممکنه آبله مرغان باشه؟اخه هیچ نشونه ای نداره ممنون
- افزایش وزن
سلام اقای دکتر. به طور نرمال نوزاد از دوماهگی تا سه ماهگی چند کیلو باید اصافه بکنه؟
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- گرانولوم
سلام هفته ی قبل نوزادم رو اوردم پیشتون نافشو سوزوندین گفتین اگه باز قرمز شد بیارینش چند روز قبل معاینه کردین گفتین خوب شده الان دوباره قرمز شده چیکار کنم؟
- سلام اقای دکتر
نوزاد یک ماه دارم سرفه زیاد میکنه سرفه هاشم خلطیه میشه دارو بهش بدم
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره

