Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام آقای دکتر من پسرم ۴سال و ۱۰ماهشه سرماخورد بردم دکتر بهش سرم زدن و آمپول ریختن تو سرمش خداراشکر بهترشداما الان دوهفته است که شکم پیچ داره خوب نمیشه فارمتین بهش دادن بعد آزیترو ۲۰۰ دادن آزمایش گرفتن نه انگل داشت نه عفونت سفکسیم ۱۰۰ نوشت براش هر۱۲ساعت ۴سی سی یکهفته خورد بهترنشد همش شکم پیچ داره امشب دکتر گفتش هنوز عفونت گوارشی داره براش قرص سفکسیم ۴۰۰نوشته هر۱۲ساعت نصف آقای دکتر مقدارش زیاد نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- قرص برای کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم
سلام . آیا برای برطرف کردن حالت تهوع کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، میتوان از قرص دمیترون استفاده کرد ؟
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- چشم نوزاد
دخترم یک ساله ونیمه هست همیشه تو سفیدی چشمش لکه خاکستری بوده میخوام ببینم علتش چیه درمان میشه؟
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- شربت تقویتی مجاز در فاویسم
با سلام ، خداقوت، پسرم دو سال و دو ماه داره و یازده کیلو هست و فاویسمه، درجه اش هم گرفتیم زیاد بود، برای تقویت و استهاش چه شربتی مجازه؟ ممنونم از پاسختون
- کپسول خوردن
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- جوش
سلام خسته نباشید آقای دکتر چند وقته یه چیزی حالت جوش روی دست دخترم دراومده که از بین نمیره زگیل نیس و اینکه دخترمم پنج سالشه ممنون میشم کمکم کنین اگه بشه عکس دستشو براتون بفرستم دسترسی به دکتر ندارم خیلی ناراحتم
- شیاف استامینوفن
تبش ۳۸/۴ هست. اصلا قطره نمیخوره بالا میاره همه اش رو. دو سال و دو ماهشه و حدود ۱۲ کیلو وزنشه شیاف ۱۲۵ رو هر چند ساعت بذارم؟

