Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و اب ریزش بینی
پسرم دوسالشه الان ۳ روزه تب شدید داره ک هر ۳ساعت تا ۴۰ درجه میرسه ک شیاف میزنیم براش،دکترم بردیم ولی شربت داده بهش،ازمایش هم نوشته بود مدفوع و ادرار ک چندین بار همین ازمایش تو این یکسال هردفعه مراجعه کردیم براش نوشتن،عین چندین بارشم جوابشو دیدن گفتن مشکلی نداره.ممنون میشم ی راهنمایی کنید
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- واکسن هیجده ماهگی
سلام من دخترم رو روز یک شنبه واکسن زدم وهنوز تبش قطع نشده خیلی نگرانم اگه میشه راهنمایی ام کنید تقریبا هر به 6ساعت. تبش به بالای 38میرسه که با مصرف استامینوفن کنترلش میکنم دکتر بردم گفته تایک هفته صبرکنید اگه خوب نشد آزمایش مینویسم
- قرص ملاتونین برای کودک ۳ ساله
با سلام پسر من سه سالش هست و کلا شب ها رو بیخواب هست یه طور نرمال گاهی تا صبح هم بیدار میمونه و بازی میکنه و روز میخوابه به هیچ دارویی برای خواب هم جواب نداد فقط پزشک براش قرص ملاتونین نوشت با این بهتر میخوابه خواستم بدونم این قرص ضرر نداره ؟ روی مغز یا رشد یا ... کودکم اثر بدی نداره؟ چقدر مجاز هستم بهش از این قرص بدم؟ نصفی بهش میدم الان در ضمن من هر شب بهش قرصه رو نمیدم و گاهی که دیگه واقعا خوابش به هم میریزه بهش میدم ممنون ازتون
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- گریه
سلام و احترام.پسرم دوسال وسه ماهش.چندوقته خیلی نق میزنه غروگریه.مثلا برنامش تموم میشه گریه چیزی میخوادباگریه دایم درحال غرزدن.غذاهم درست نمیخوره البته ازاول بداشتهابود..چندماه پیش ی آزمایش بردم گفتن دکترکه ازضعیفیه بهانه وگریش ومقداری آهنش وکلسیمش کم ک شربت دادن.خستشدم گاهی دادمیزنم سرش تحملم کم شده..بایدببرم آزمایش دوباره یا طبیعی ؟
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- نفخ و دلپیچه
سلام خسته نباشید دخترم 22ماهشه تب داره واسهال دکتر بردم برای تب استانینوفن داده میدم تبش میاد پایین اما یک روزه اسهال داره دکتر ا آر اس داده درضمن شکمش حالت نفخو پیچم داره که از خواب بیدار میشه بعد دسشویی میکنه خواستم بپرسم چه دارویی برای اسهالش بدم؟ ممنون میشم جواب بدین
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟
- شربت اشتها اور
سلام پسر من هفت ساله اس و مشکل اسم و الرژی داره و اشتهاش خیلی ضعیفه به زور غذا میخوره به نظر شما جه شربتی براش بهتره ممنون
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
سلام پسرم ۱.۵سالشه یه هفتس که اسهاله روزی چهار پنج بار دفع داره بد بو نیست ولی آبکی و با حجم زیاد
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه

