Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- میزان مصرف دارو
سلام، پسرم ۴ سال و ۹ماهش و وزنش ۱۸ کیلو است براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ دکتر تجویز کرده می خواستم بدونم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید بخوره. ممنونم
- کودک ۲ساله با وزن ۱۳كيلو حقدر شربت اموكسي ٦٤٣بعش بدم براي سرفه
سلام بچه م خيلي زياد سرفه ميكنه شربت اموكسي ٦٤٣جقدر بهش بدم
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- سلام دخترم وزن تولدش ۲۶۵۰بود الان ۱۱ماهه است وزنش ۷۳۰۰است علت چیه ایا خوبه یا نه بر حسب وزن تولد
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- افتادن ناخن کودک
دخترم ۶ سالشه ناخن های دست وپاش افتادن البته بجاش ناخن آورده دلیلش چی میتونه باشه
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- مولتی ویتامین
سلام دکتر عزیز وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست و نزدیک ۱۲کیلو به نظرتون نیاز به مولتی ویتامین و زینک داره؟ متشکرم
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد

