Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- مقدار مصرف آریترومایسین 200در کودک 5 ساله
- تغذیه
سلام... دخترم 11ماهشه رفلاکس داره میتونه ماست بخوره؟
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- غذا
سلام واحترام..پسرم 17ماهشه.روزدرمیان بهش تخم مرغ آب پز میدم گاهی هم عسل اضاف میکنم.دادن تخم مرغ کامل روزدرمیان ضررنداره؟میگن براکبدخوب نیست..
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- آلت تناسلی
سلام پسر 10ساله دارم آلت تناسلیش خیلی کوچیکه داخل میره اصلا دیده نمیشه بیرونم که میارمش خیلی کوچیکه 3بار دکتر بردم گفته مشکلی نداره چکار کنم
- واکسن آنفولانزا
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر بچه 4 ماهه دارم آبان 6 ماهش میشه واکسن انفولانزا از الان بگیرم تو یخچال بذارم اشکالی نداره و آذرماه بهش تزریق کنم؟
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم

