Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- وجود مو در چشم نوزاد
سلام وقت بخیر بنده پسر 2 ماه ای دارم که داخل یکی از چشم هایش یک تار موی نازک اما حدود 1 سانتی وجود دارد. این مو گاهی کاملا در وسط مردمک چشمش دیده می شود و گاهی اصلا دیده نمی شود. از آنجایی که این مو از چند روز اول بدنیا آمدنش وجود داشت. راهی برای در آوردن آن بلد نیستم ممنون میشم راهنماییم کنید. و اینکه وجو این مو در این مدت برای بچه مشکلی ایجاد نمی کنه؟ چون نه گریه ای بابت این قضیه داشته و نه ظاهرا اذیت میشه
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم 5ماه 27روزشه سه روزه تب داره امروز تبش قطع شده اسهال شده در عرض 6ساعت معدش 5بار کار کرده آبکی و سبز رنگ. شکمش صدا میده و بی قراری میکنه. بی اشتها شده آب جوشیده میدم بهش. تب و اسهالش از چی میتونه باشه؟ وچ دارویی بدم برا اسهالش؟ وزن تولد 3کیلو پنچ ماهگی 6300
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه
- فلفل خوردن کودک
اگر کودک زیر یک سال از روی زمین فلفل سبز تند بخورد مشکل و عوارضی برای کودک به وجود می اید؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه 7ونیم ماهه میشه از خرما تو غذا استفاده کرد؟
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من ۸ ماهه است و صبح تاحالا هرچی بهش میدم بالا میاره الآنم که شب شده اسهال گرفته باید چی بهش بدم بخوره
- خلط گلو
سلام پسرم سه ماهشه و گلوش خس خس میکنه و خلط داره ، بردم هم دکتر دیفن هیدرامین کامپاند و آستامینوفن سوسپانسیون داد
- گرانولوم ناف
سلام حال شما،پسرم ۱۸ماهه هست،یه توده قرمزاندازه ماش روی نافش دیدم،نه دردداره نه بو،آیاگرانولومه،۲-۳روزه که دیدم
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- قطره شیرافزا
سلام وقت بخیر پسرم دو ساله هست؛ از وقتی به دنیا اومد تا شش ماهگی هرروز قطره شیرافزا میخوردم. الان متوجه شدم که نباید این کار رو میکردم؛ میترسم هورمون های زنانه اش زیاد شده باشه؛ چکار میتونم بکنم؟
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- رفلاکس
سلام اقای دکتر من خانمی هستم ک گفتم نوزاد بشدت بیقراری دارم شما گفتید باید سونوگرافی گرفته بشه میخواستم بدونم سونوگرافی ازچ نظرگرفته بشه ممنونم

