Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع کودک ۴ ماهه
با سلام و عرض ادب، نوزاد پسر ۴ ماهه داریم که در روز ۴ بار تا ۵ بار مدفوع ولی با مقدار کم میکند،طبیعی است یا غیرطبیعی؟
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- ویتامین ها
سلام اقای دکتر کرم بین عزیز و گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی باشد. اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که پزشکش شما می باشید، ویتامین اد مصرف میکند. اقای دکتر ویزیت بعدی کی باید بیاییم خدمت شما، اقای دکتر مصرف اهن یا سایر ویتامین ها باید از کی شروع بشود ؟ یک دنیا سپاس و یک دنیا ممنونم از وقتی که دلسوزانه برای مادرها میگذارید. دعای خیر ما همیشه دنبال شما دکتر متواضع میباشد.
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- میزان شربت آموکسی سیلین
کودک ۲۸ ماهه با وزن ۱۵ کیلو چقدر نیاز هست مصرف کند برای عفونت و قرمزی آلت تناسلی
- حساسیت
خارش بدن بدون قرمزی بی قراری کودک یه کم دل درد
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- واکسن 18 ماهگی
با سلام میخواستم بدونم واکسن 18 ماهگی رو میتونم با تاخیر 4 روزه بزنم یا باید حتما سر موقع باشه. با تشکر
- گریه بعد از رفتن به جایی غیر از خونه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم 5 ماهشه. هر وقت میریم خونه پدرم همونجا بیقراری میکنه برگشتیم به خونه هم ساعتها گریه میکنه یا بیرون میریم یا میبرمش دکتر وقتی برگشتیم خونه خیلی شدید گریه میکنه علتش چیه من نباید جایی ببرمش یانه ببرم تا عادت کنه. لطفا راهنماییم کنید. ممنون
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- کم شدن ادرار
سلام وقت بخیر چن روزی میشه ادرار دخترم کم شده و رنگ ادرارش زرد مایل به قهوه ای شده به طوری که رنگش روی پوشک میمونه دخترم چهار ماهشه چکار کنم
- سلام اقای دکتر دخترم نه ماهشه میتونم موز بهش بدم چه مقدار بهش بدم
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- برفک دهان
نوزاد یک ماهه ام فقط شیر خودمو میخوره اما چند روزه رو زبانش سفید شده اول به صورت چندتا لکه بود و الان بیشتر شده نمیدونم برفک هست یانه؟البت در خوردن شیر مشکلی نداره اما حالت ازار دهنده ی داره و احساس میکنم به نوزادم حالت تهوع دست میدم،ممنون از جوابتون
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- مدفوع چرب و زرد
سلام خسته نباشید دختر یک ساله من یه هفته هست که بیحال و کم تحرک شده کف دست و پاهاش هم زرد شده اب ریزش بینی هم دارد و مدفوع چرب و زرد رنگ پیدا کرده اوایل تب و رفلاکس هم داشت میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- کودک
سلام خسته نباشید پسرم چهارماه و ۱۵ روزشه یه هفته هس بهش فرنی و پوره موز میدادم بعد یه هفته تو مدفوش دانه های ریز سیاه رنگ هس علتش چی میتونه باشه؟؟

