Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- واکسن شش سالگی
سلام وقتتون بخیر. دخترم واکسن هجده ماهگی رو که زد، خیلی خیلی اذیت شد، تبش کنترل نمیشد و تا 41 رفت تبش، حالا بنده برای واکسن شش سالگیش نگرانم، میشه واکسن شش سالگی رو توی چندمرحله ب شکل دوگانه زد؟ چون بدنش ضغیفه خیلی، نگرانم مثل واکسن هجده ماهگی بزور تبش بیاد پایین
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست
سلام.پسرم۱سال و۷ماهشه.وزنش۱۲کیلو.شیرخودمومیخوره.از۵ماه پیش یبوست داره.۲باربردمش پیش دکتراطفال شربت انجیردادن وشیاف تاثیرنداشت مقعدش هم زخم شده دکتری دیگ پمادآنتی هموروئید وتریامیسکورت اِن اِن نوشت تاثیرنداشت الان شربت لاکتولوزبهش میدم بازم همونطوره ومقعدش هم خوب نشده.نوبت بزشکان اطفال هم سخت گیرمیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- داروی فارمتین ۶۴۳
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام دخترم 4ساله است خیلی زود زودسرما میخوره .وقتی هم مریض میشه سرماخوردگی اذیتش میکنه .هربارمریض میشه چندباربایدببرمش دکترتاخوب بشه چه نظری دارید؟
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- مقدار مصرف شربت ازیترو۲۰۰
دخترم ۱۰ کیلو هست امروز دکتر گفت ۵ سیسی ازیترو ۲۰۰ بده روزانه .زیاد نیست ؟ تا یک ماه پیش که میگفت ۳ سی سی . نکنه حواسش نبوده
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا

