Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال بی رنگ بچه دو ساله
سلام وقت بخیر ..دخترم از دیروز اسهال گرفته و امروز هر بار بی رنگ تر شد تقریبا کرم رنگ خطرناکه
- قرمزی چشم.
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم نزدیک ۵ سالشه باوزن ۱۴ کیلو بیمار شماست حدود ۱۲ روز پیش خدمت شما بودیم تب و گلو درد و گوش درد داشت شما سفیکسیم ۱۰۰و قرص ایروکاست و نئوتادین و ..تجویز فرمودین الان بهتر شده فقط تو دماغی صحبت میکنه و چند روزی هست چشماش قرمز هست و کمی ترشح زرد داره چی براش استفاده کنم ؟ممنون از شما
- دل درد
سلام اقای دکتر.پسرم سه ساله و نیمه هست با وزن 13800 .تو نوزادی رفلاکس داشت الان دو هفته هس میگه دل درد دارم مخصوصا شب درد مرکز شکمش هست
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا قوت دختر سه و سال و نیمه ای دارم از دیروز عضر دوباره بالا آورده است و دوباره دفع آبکی داشته است و تب دارد ولی تبش با آستامینوفن و پاشویی پایین می آید ولی بعو از شش ساعت دوباره تب میکند خواهش خیلی نگرانم تو رو خدا بگید چکار کنم؟ ممنونم و شرمنده
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- مصرف قرص دوفاستون در شیردهی
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم در مورد مصرف قرص دوفاستون و آمپول پروژسترون در دوران شیردهی که آیا مجاز هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام آقای دکتر دخترم یک ساله ۵ماهه هست وزن ۱۱کیلو وقد ۷۸آیا کم وزن نیست
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.

