Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بازی بچه با جوجه
سلام دکتر دخترم تازه یکسالش شده درواقع یکسالو ده روزشه میشه از این جوجه ماشینیا خرید بازی کنه جوجه رو خیلی دوست داره شنیدم میگن حساسیت میاره یا مریض میشه درسته این؟
- ترس نوزاد
سلام من دخترم یازده ماهشه حتی ثانیه ای ازش جدا میشم شروع ب گریه میتونه و همیشه اضطراب داره از صدا ها میترسه و حتی بغل. باباش هم نمیره بعضی اوقات تو خواب گریه هم میکنه من باید چیکار کنم
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۴ ماهشه ار خواب که بیدار میشه دهنش بو میده علته ختصی داره باید ببرم ویزیت بشه ؟؟؟؟
- نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم چند روز دیگه 5 ماهه میشه یک هفته بعد از واکسن چهار ماهگی شروع کرد به بی قراری خوابش کم شده الان چند روز هستش کم کم داره بهتر میشه ولی خوابش هنوز کمه یعنی چند ساعت بیداره نیم ساعت میخوابه باید چیکار کنم خوابش عادی بشه استامینوفن هم دادم ولی تاثیری نداشت
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- نوزادان
سلام.خسته نباشید دخترم چهارماه و خورده ای هست.چند روز پیش.وقتی از خواب بیدار شد زل زد به پنجره و اسمون.هرچی صدا زدم و سروصدا کردم هیچ عکس العملی نشون نداد.تا رفتم جلوروش و عکس العمل نشون داد.همه اینا تو کمتر از یه دقیقه اتفاق افتاد.علتش چیه؟نگران شدم از اون موقع
- سلام خانوم دکتر پسر من امروز ۳ روز سرما خورده میتونم بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم آبریزش داره
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- ابریزش بینی
آقای دکتر دختر چهارسالم هرموقع آشپزی میکنم ابریزش بینی پیدامیکنه، کلا هر بویی که باشه چه عطر چه دود چه غذا، چی باید بهش بدم؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- یبوست نوزاد25روزه
سلام دخترم دو روز یبوست داره و وقتی شیر میخوره شیر خشک با وجود گرفتن آروق ولی دوباره شیر بالا میاره
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- تورم گردن
سلام دختر دونیم ساله من سمت چپ گردنش ورم می کنه شربت سفکسیم براش خوبه یا آموکسی سیلین
- کمک
سلام آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید دختر هفده روزه ای دارم خیلی گاز معده دارد همش موقع دفع گاز معده اذیت میشه زیاد شیر نمی خورد میزان دفع شکمش هم کم است میشه بگی چند روزی یکبار خواهشا بگید چکار کنم
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم

