Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم 2سال و نیم داره قطره آدزیر میخوره ولی الان هرجا میگردم نمیتونم قطره رو پیدا کنم؟ جایگزین چی میتونم بهش بدم؟
- کمبود قد کودک ۴ساله
با سلام وقت بخیر دختر من ۴ساله هست و از نظر رشد قد از نمودار پایین هست قدس ۹۵ هست در صورتیکه اونجور که روی نمودار خودش از قبل بود الان باید ۱۰۵ باشه چه شربتی و برای بهبود رشدش توصیه میکنید.
- ادرار
سلامپسرم۶ماهشهاز موقعیکهواکسن۴ماهگیشرو زدیم ادرارشکمشدههردوساعتونیمسهساعتیجیشمیکنهآبمبهشمیدمالانولیهمچنانکمجیشمیکنهمیشهبگینعلتشچیهخیلینگرانمشرایط دکتررفتنندارم🥲
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی
پسرم چند روزه سرفه میکنه مخصوصا صبح ها و خیلی خفیف ابریزش بینی دارع چه دارویی میتونم بهش بدم برای درمان سرفه
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- انگل
برای درمان قطعی انگل برای کودک چیست
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- شیر خوردن زیاد
سلام وقت بخیر من نوزاددوماه دارم می خواستم ازشمابپرسم می تونم شیرخشک بخرم بدم بهش چون گاهی وقتا که نمی خوابه گریه میکنه شیر میدم یکی دودقیقه می خوابه باز شیر میدم تو طول روز پنج یاشش سری این کارو تکرار میکنه تا جای که شیر ندارم جیغ میزنه گریه میکنه بعضی وقتا که شیر میدم قشنگ می خوابه شیر پرمیشه بد بلند میشه می خوره یه راهنمای بکنین اگه شیر خشک نیاز داشت یه شیر خشک معرفی بکنین ممنون میشم
- سفکسیم ۲۰۰
سلام .خسته نباشید .قرص سفکسیم ۲۰۰ برای بچه ۷/۵ ساله روزی یک عدد ،چند روز باید مصرف شود ؟ در ضمن آمپول سفتریاکسون ۱ گرمی با سرم تزریق شده به خاطر گلودرد و زبان توت فرنگی و حالت تهوع و تب ۳۹ درجه .ممنون میشم اگر جواب دهید.
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟

