Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- خلط مدفوع
- شربت بلادونا پی بی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت بلادونا پی بی برای دل درد و فلاکس نوزاد 5 ماهه استفاده کرد؟ یا عوارض داره؟
- خون درمدفوع ببخشیداقای دکترمن ازمایش مدفوع هم گرفتم دکترنگفتن علتش چیه چطورمیتونم عکس آزمایشاتوبراتون بفرستم
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- تب
سلام دکتر عزیز پسرم ۳سالشه و از صبح تب داره خودشم میگه ماما دلم درد کنه و البته دستاشو خیلی تو دهنش میکنه ممکنه میکروبی از طریق دهنش وارد شده باشه؟واینکه فاویسم داره.آزیروسین ۱۰۰ بدم به نظرتون؟؟
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- شکستن دماسنج جیوه ای در سرویس بهداشتی
دماسنج جیوه ای در زیربغل پسرم بود ک در سرویس بهداشتی بود، افتاد وشکست و مابقی وارد فاصلاب شد ایا باید کاری کنم؟
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت
- ترث از کرونا
سلام امکان انتقال ویروس کرونا از دست زدن به وسیله چقدر است
- شربت رانیتیدین برای پنج ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست.دکتر بهش شربت رانیتیدین داده.هر ۱۲ ساعت.۲ سیسی.تا چند روز باید شربتو بهش بدم
- واكسن
سلام. موعد واكسن دوماهگي دخترم سه شنبه هست. آيا ميتونم دوروز بعد، پنج شنبه واكسن رو بزنم؟
- سلام بچه دو ساله دارم خیلی سرفه میکنه خلط آور داره چه دارویی میدم ؟
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- خارش و پوسته
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۳ سالشه موهای خشک داره وسرش خارش و پوسته پوسته داره برای درمانش چیکار کنم؟ممنون
- …..
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر کودک دو ساله ام چند روز یک بار روی مدفوعش حالت براق میشه که چسبناک هستن و جدا میشن از مدفوع ولی بعد از گذشت ۵ دقیقه جذب مدفوع میشن دیگه اثری ازشون نیست آیا مشکلی هست؟؟؟اینا خلط هستن یا ن؟
- بیماری دست پا دهان
سلام ببخشید . دخترم ۲ ساله بیماری دست پا دهان گرفته کلان دهانش دونه زده چی خوبه بهش بدم
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه

