Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
بچم یه سال ویک ماهه 8کیلوچی بدم وزنش زیادبشه تپل بشه
- وزن
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم حداقل وزن برای کودک سه سال و نیمه ای که وزنش موقع تولد ۲۸۰۰ بوده باید چقدر باشد؟ باتشکر
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- سلام اقای دکتر دخترم نه ماهش هست میتونم شربت زینک سولفات یا نیوزینک رو بهش بدم
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- استفراغ مکررنوزادیک ساله
- پمیاد کالامین
سلام میتوان از کرم موضعی کالامین برای ادرار سوختگی کودک ۱۸ ماهه استفاده کرد یا برای آن ناحیه کودک ضرر دارد
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- کرونا در کودکان
داداشم تب 38 درجه داره فقط آیا کرونا دارد
- راه نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم ده ماهو ۲۰ روزشه هنوز هیچ اقدامی برای راه نرفتن نداره آیا مشکلی نیست
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- بچه ام قرص خورده قرص باردری من چیزیم نشده برای بعد مشکلی ندارد
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- برفک نوزاد
سلام دخترم دوماه ده روزشه دهانش برفک زده چیکار کنم جناب دکتر امکان داره از شیر ببلاک آنتی رفلاکس باشه؟ چند قطره باید از نیستاتین بدم وزنش 4.کیلو و پانصد است آقای دکتر کمک کنید پول ندارم که دکتر ببرم
- باسلام و خسته نباشید.کودک ما شش ماهه در آزمایش مدفوع گلبول سفید و قرمز مشاهده شده. آیا نگران کننده س؟
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- قارچ تناسلی
سلام. دختر 7 ساله دارم. خارش در ناحیه تناسلی داره از امروز و قرمز شده. کالاندولا زدم ولی یکم رنگش کم تر شد و. حس میکنم قارچی شده. تو این دو روز تعطیلی چه کرمی میتونم استفاده کنم دکتر زنان باید ببرم؟؟

