Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- عفونت آنفولانزا
باسلام وخسته نباشید آقای دکترخیلی ممنون بابت پاسختون یک سوال دیگه ای هم دارم دخترم۷سالشه وخیلی سرفه میکنه وتب وبی حالی بردمش متخصص دوماه پیش ازش آزمایش گرفتن گفت که عفونت آنفولانزا داره وبه من داروی کو آموکسی کلاو دادوقتی بهش میدم خوب میشه وخوب شدبعد دوباره سرهمون حالت اولش برگشت سرفه وتب وبی حالی الان وقتی این داروروبهش میدم بالا میاره نمیدونم چرا ودیشب هم بردمش دکتر آمپول وسرم زدنش بازهم همین حالت نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم براش هی سرفه میکنه وبالا میاره اگه میشه ممنون میشم جوابم روبدیدیک راه حلی بهم بدید؟؟؟
- لنف
با سلام دکتر عیدتون مبارک دکتر پسرم یک سال و چهار ماهشه از تقریبا چهار یا پنج ماهگی اون موقع سرما خورد پشت سر چند تا لنف کوچیک داشت سونوگرافی گرفتیم گفت چیزی نیست الان گردن چند لنف زیر دستم هر دو سمت احساس میکنم استرس دارم
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- بالابردن آنزیم کبد
باسلام هشت ماه پیش برای دخترم آزمایش کلی انجام دادم ک یکی از آنزیم های کبدی بالابود و الان ک دخترم دوسال و نیم سن دارد همان آزمایش راتکرارکردم ک دوباره ۴۲بود.دخترم فوق العاده بی اشتهایی.ایا خطرناک است؟

