Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام استامينوفن پارکید با استامينوفن ساده چه فرقی داره
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- اسهال نوزاد
سلام وقت بخیر ... پسرم ۲۹ روزشه مدفوعش آبکی است و دلش همش صدا میده الان دو سه روزه اینجوریه قطره کولیف و میکسچر هم بهش دادم اثر نذاشته لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم . ممنون
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- بدخوابی کودک سی پی
با سلام و وقت بخیر یه کودک سه ساله سی پی بر اثر خفگی دارم که متاسفانه فوق العاده بدخواب و بدقلق است و واقعا دیگه خسته شدم میخواستم بدونم دارویی وجود داره که بهش بدیم برای بهبود اوضاع خوابش؟ در ضمن خداروشکر تشنجی هم نیست
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر دختر من ۷ ماهشه شیر خشکی هم هست حدود یک ماه میشه خیلی در روز مدفوع میکنه بعد هر شیر یا غذایی که میخوره فورا دفع میکنه قبلا روز دو بار سه بار بود الان به هفت هشت بار رسیده علتش چیست لاغرم شده.
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر بهترین مولتی ویتامینی که میشه به کودک داد چی هستش ؟؟؟؟
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- درمان اسهال؟
- سردرد
سلام کودک3ساله دارم سردردداره خیلی کوتاه واما هرروز تنش عصبیم داره ممکنه برای تنش عصبی باشه یابخاطر شکلات
- تب
سلام پسری ۷ماهه دارم که دوروز است تب میکنه وبی قراراست ممکن است تبش به خاطر دندان در آوردنش باشه ازشکم به بالا داغ میشه کف دست وپاهاش خنک است۰چه داروی توصیه میکنید باسپاس
- تنگی نفس
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم الان سه روز تب دارد و شدیدا دچار تنگی نفس است اصلا درست تنفس نمی تواند بکند در صورتی که بینی اش باز است آیا خروسک دارد یا نه و باید چکار کنم
- سلام.پسرم 10سالش است و ریزش مو پیدا کرده که چندروزی است بیشتر از حد تصور موهاش میریزه میخواستم ببینم چکار کنم. وآیا با نیوزینک مشکلش حل میشه.ممنون
- تاثير دارو
تاثير سيترزين بر شير مادر
- کارنکردن شکم نوزاد
نوزاددوماهه چراشکمش کارنمیکنه درطی ۱۰ روز ۲باردسشویی کرده دارو چی میشه بهش داد؟؟؟خزلی درگیرم....

