Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
- حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- حساسیت به نیش پشه
سلام و عرض ادب دختر پنج سالمو وقتی پشه نیش میزنه جای نیش اندازه سکه ورم میکنه و تاول میزنه و برای اینکه خوب پشه ی پماد مخصوصه که میزنم عفونت نکنه آیا راهی برای درمان از حساسیت نیش پشه وجود دارد؟ بینهایت سپاس
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- فاویسم
سلام آیااستفاده کردن ازعدس وماش درسوپ نوزاد۸ماهه فاویسمی مشکل ندارد؟
- زردی کف دست و پای کودک۵ساله
کودک ۵ساله ای دارم که حدود دو هفته ای هستش که کف دست و پاهایش زرد شده و الان به صورت کمتری هم در صورت بخصوص اطراف بینی بیشتر نمایان شده. در ضمن سفید پوست میباشد. لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم. ممنون
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- تعداد دفعات زیاد کودک ۱۳ ماهه؟؟؟
با سلام یه پسر ۱۳ و نیم ماهه دارم و همیشه در حالت عادی نهایت دو تا سه بار دفع داشت در روز کلا بد غذا هست و بعضی وقتها خوب میخوره و بعضی وقتها بد و الان حدود دو روز هست که غذاش خوب شده و بعد هر بار غذا خوردن دفع داره حدود ۶ بار و مدفوعش غیر طبیعی نیست تست حساسیت مدتی پیش گرفتم مشکلی نداشت برای غذا خوردن دکتر گفت همچی میتونه بخوره و... تب و استفراغ نداره و فقط مدفوعش بعضی وقتها سبز پررنگ یا سیاه هست و... قطره اهن زینک و ا د بهش میدم نگران تعداد دفعشم لطفا راهنمایم کنید
- با سلام نوزاد ۹ روزه ام از بدو تولد یک سمتسرش متورم است که دکتر می گه هماتوم زایمانی هست ، آیا برای درمانش کار بخصوصی باید انجام شود و اینکه چه مدت بعد خوب خواهد شد . باتشکر
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم ۷ماهشه دوروز اسهال دلپیچه داره تمایل به شیر خوردنش هم کم شده میخواستم بدونم چه دارویی بدم خوب شه
- یبوست
سلام اقای دکتر من پسرم یک ابان میشه دوماهه به لاکتوز شیر حساسیت داشت بهش ببلاک اچ ا دادن شکمش خوب کار میکرد در روز ۴تا۵ دفعه کار میکرد الان ۴روزه زور میزنه چیزی نمیاد باکلب ماساژ اب جوش ونبات ولی یک تادوبار شکمش کار میکنه چکارکنم خیلی داره اذبت میشه
- خون دماغ
سلام جناب دکتر ممنون از وقتی که میزارین و به سوالات پاسخ میدین ..اقتی دکتر دختر من ۹ سالش هست و گاهی مرتب چند روز پشت سر هم خون دماغ مبشه معمولا از یک بینی وقتی یکی دوبار چرب میکنم با پماد آ چند روز خوبه اما بعد یکماه دوباره شروع میشه مشکل چیست ..ایا ارتباطی به آلرژی هم داره یا خیر؟
- بند ناف
درود من پسرم که بدنیا اومد بند ناف دور گردنش بود شنیدم بچه های که بند ناف دور گردنشون باشه سلولهای مغزشون از بین رفته ، درسته ؟ زنده باشین
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- شربت
سلام دکترپسرم ۸ماهشه ودکتر برای یکم که سینش عفونت داره شربت لوپراکس۱۰۰نوشته وقتی بهش میدم تبش بالامیره علتش این شربت نیست؟وهمچنان شربت رابه پسرم بدم بخورا یاقطعش کنم؟
- دادن مربا
با سلام. ایا میتوان به کودک ۱ سال و ۵ ماهه مربا توت فرنگی و میوه های مختلف داد
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.

