Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- سرفه خشک
با سلام . دختر من دوماه و ۲۰ روزه است و الان سه روز سرفه خشک میکنه. بردیم دکتر براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشته . نظر شما رو میخواستم بدونم ایا درمان دیگه ایی است که زود خوب بشه
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- مالیدن بینی وگوش نوزاددوماهه
سلام دخترم دوماهه است گوش وبینی خیلی میماله شبهاخواب نداره همه اش گریه میکنه
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- مدفوع نوزاد
سلام دخترم شش ماهه هست وتوی مدفوع او دانه های سیاه رنگ هست واین آنها سفت هستن یعنی دفع خون داره شیر خشکی همه هست توروخدا جواب بدی خیلی میترسم
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- حریره
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماهشه شیرمادر ميخوره حریره بادام رو با آب درست کنم یا شیر پاستوریزه ؟
- موی زائد
مویزائدکرکیدرناحیهتناسلینوزادپنجماههدختر
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- سرما خوردگی
با سلام من کودک هشت ماهه دارم سرما خورده حالا به یه سری دارو حساسیت پیدا کرده دکتر اون دارو هارو قطع کرده و دارو های نئو تادین. نئو زینک. استامنوفن داده آیا این دارو ها می تونه ویروس رو از بین ببره؟
- عدم رشد نوزاد سه ماه
با سلام خدمت دکتر نوزادی سه ماه و نیمه دارم با وزن تولد 3100 و قد 49 و دور سر 34.5 حدودا یکه ماه با وضعیت عدم وزن گیری دچار نگرانی های شدم و روی وزن 5 کیلو حدودا یک ماه استپ کرده با توجه به گرفتن ازمایش و کشت خون هیچ گونه عفونتی خداروشکر نداشت و در حال حاضر شیرخشک پپتی جونیور مصرف میکنه آیا درمانی هست برای جذب بهتر ؟
- سلام عرض ادب به نوزاد 20روزه اندازه سر سوزن عسل دادم
سلام به نوزاد
- قطره استامینوفن
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر پسرم تب داره تبش۳۷ایناست بدنش داغه وزنشو۳ماه پیش گرفتم۸۹بود الان یکسالش شده نمیدونم وزنش چنده چقد باید قطره استامینوفن رو بدم؟
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- سرماخوردگی بچه ۴ ماهه
با سلام دخترم ۴ ماهه و نیم داره که از دیروز آبریزش بینی داره و دیشب کمی تب داشت و خیلی بیقراری میکنه و خواب نمیره ، نمیتونه درست نفس بکشه خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

