Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- علی
سلام پسرم یازده ماه وده روزشه سینه خیز میره وخودش ا زمبل ودیوار بلندمیکنه از پله بالا میره اما به تنهایی نمیتونه بایسته ومن نگرانش هستم چرا چهاردست وپانمیره وتنها نمیمونه
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی
- مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه
یک ماه هست که مدفوع نوزاد سه ماه من آبکی و سبز تیره هست. یک یا دوبار در روز دفع دارد. از شیر خودم و شیر نان به صورت همزمان استفاده می کند. خواب خوبی دارد. اما در زمان بیداری بیقراری می کند
- مدفوش
سلام پسره من سه ماهو بیستو هشت روزشه مدفوش سبزه پرنگه میتونم بدونم بخاطر چیه
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام . آیا مصرف قرص مزالازین در دوران شیردهی برای مادر مجاز است؟ با تشکر.
- سرما خوردگی
با سلام دختر من 2 سالشه . سرما خورده . البته تنب نداره ولی سرفه می کنه . انگار که ترشح پشت حلق داره که البته شبها بیشتر میشه. میخواسم راهنمایی بفرمایید
- در
درود پسر دو ساله دارم بالای ابروش موقع دویدن خورده به چهار چوب در فلزی باد کرده باید دکتر ببرمش ممنون
- بیماری کودک
سلام بچه سه ماهه دارم دماغش میگیره وسرفه میکنه چه دارویی براش بگیرم
- سلام
سلام بچه ام چهارماهشه سرماخورده میتونن بهش ستادین دی بدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- دیر دندادن دراوردن نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۶ ماهشه هنوز دندادن درنیاورده دکتر بردمش امپول ویتامین دی زد ه ولی هیج خبری نیست علتش چیست و باید چیکار کنم دکترش گفت مشکل خاصی نداره ازمایش یکسالگی داد هیچ مشکلی نبود راه حل چیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- گوش درد ۲۰ روزه نوزاد چهار ماهه
سلام و عرض ادب ۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه سپاسگزارم.
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- سلام اقای دکتر پسر من ۳۹روزشه .همش به خودش میپیچه زور میزنه قرمز میشه نفس تند میکشه .با اینکه در روز یک بار شکمش کار میکند بازم زور میزند.بعضی موقعه ها استفراع هم دارد
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟

