Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم دچار اگزما سبورئیت شده آیا درمان دارد
اگزما سبوریت پسرم همراه با خارش پوسته پوسته شدن در چند ماهگی مشکلش برطرف میشه اصلا درمان دارد.؟
- آمتین
مصرف شربت آمتین خیلی خواب آور است بطوریکه شب به دخترم میدهم تا ظهر در مدرسه خوابش می آید. بجای آن چه دارویی استفاده کنم ؟
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- حساسیت به دارو
با سلام خدمت شما ....دخترم 7سالشه سرما خورده و سرفه زیاد می کرد دکتر بردم شربت آزیترومایسین داد و به محض که به دخترم دادمدبه خاطر اینکه خیلی بد دارومی خوره سرفه کرد و بالا آورد یهنی هم غذا که قبل خورده بود و همون دارو که همون لحظه دادم ...بعد از نیم ساعت من دوباره چون دارو رو بالا آورد بهش شربت آزیترومایسین رو دادم وحدود یکی دو ساعت بعدش گفت دلم و معدم در میکنه و زیر چشمش دونه قرمز زد و کمی نا آرومی کرد و بچه چون حال نداشت خوابید....من الان خیلی نگرانم و عوارض دعرو رو هم خوندم خواستم بدونم چون بالا آورد و دوباره بهش دادم مشکل پیش اومد تو رو خدا راهنماییم کنید ممنون
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آبله مرغان
استفاده از شیاف استامینوفن کودکان برای پایین آوردن تب بچم مشکلی براش به وجود نمیاره
- خونریزی دهان بچه در خواب چه علتی داره
دخترم دوسالشه کمی تب کرده دوروزه صبحا که بیدار میشه دور دهنش خون خشک شده علت چیه؟
- استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- کلسیم د
سلام آقای دکتر دختر من ۱۲ ساله هست ویتامین د در آزمایش ۱۵ بود و کلسیم ۹/۹ من هر دوهفته د ۵۰۰۰۰ به تعداد ۴ بار تکرار کردم و الان ماهی یکبار د ۵۰۰۰۰ میدهم . قرص کلسیم د بدهم یا لازم نیست؟
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- تب وجوشه های بعد ازان
سلام اقای دکتر پسرمن چند روز گیش تب داشت با استامینوفن شیاف وپاشوره تبش قطع شد بعد 12 ساعت دون دونه ای قرمز توی دست وپاهاش مشاهده شد اونم باخارش شدید سیتریزین ا پماد هیدروکورتیزون گرفتم. استفاده کردم خارشش یه کم خوب شد الان روی گاهاشم دراومده میخاستم ببینم خطر نا یاضرری ندارد
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه

