Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- سلام دخترم یه ماه ونیمشه یه چندروزییه متوجه سدم هروقت بغلش میکنم که پاهاش اویزان هست پاهاش کبود میشه میخواستم علتش بدونم ممنونم ازلطفتون
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- حساسيت پوشك
سلام آقاي دكتر. دخترم از ٥ ماهگي به پوشكش حساسيت داد و الان بعد از ٣ ماه همه ي مارك هارو امتحان كردم. بعد يه مدت جوش ميزنه با هر ماركي. الان چيكار كنم؟ جوشا خيلي زيادتر ميشه هي
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- قد و وزن نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم 4ماهشه بردم واکسن زدم وزنش 7200بود قدش 62 دور سرشم 41گفتن قد و دور سرش کمه چیکار باید بکنم وزن تولدش 3100بود قدش 49دور سرشم 35
- اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- شیر
سلام افای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزاد دو ماهه دارم. شیر خشک میخورد و شیر خودم را هم میدوشم و میدهم. گاهی که شیر خودم را میدوشم تا نوزادم بیدار بشه و بخوره دمای شیر کمی پایین میاد و شیر خنک میشه. دوس ندارم نوزاد شیر سرد بخورد. آیا میشود که زمانی که نوزاد بیدار شد و خواستم شیر دوشیده را به او بدهم، چند قطره آب جوش به شیر اضافه کنم تا شیر گرم شود یا اینکه آب جوش شیرم را خراب میکند؟ بک دنیا ممنونم از وقتی که برای ما مادرها میگذارید و به نوزادان کمک میکنید، دعای من همیشه همراه شماست با تشکر
- ببخشید آقای دکتر پسر من یک مدتیه تب میکنه همراه با تب ایهام زرد اابکی همراه با بلغمی میشه
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
سلام وقتتون بخیر یه هفته پیش پسر6سالم باعلایم سرفه شدید خلط دارو بی حالی بردم دکتر ولی دکتر گفت خلطش عفونی نیس و چرک خشک کن نداد چن تا داروی معمولی داد ولی سرفه هاش هیچ فرقی نکرده چه دارویی بدم بهش الان برای خلط وسرفش؟
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش تمومه برا تامین ویتامین دی چن دیقه روزی تو افتاب بزارمش
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- نوه ام چهارسالشه کف پاهاودست زردمیشه علتش چی هست

