Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- حساسیت ابریزش شدید
کودکم یکسالو سه ماهه است و ابریزش بینی شدید داردالانه حدود سه هفته هست هرچه هم دارو میدهم اثری ندارد والانه دوروزه که چرک هم از بینی اش می اید وتب هم ندارد
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- عفونت ريه
سلام دكتر من ي پسر سه ماه ونيمه دارم الان ٤روزه بستري هست بيمارستان گفتن عفونت ريه داره توي ازمايش اولش پلاكتش هم بالا بود رفته رو روي ٨٠٩هزارالان اما esr ش اول ١٧بود بعد از دو روز شد ١٥الان بعد از ٤ووز باز شده ٢٠و پلاكتش هم شده ٨٧٩ توروخدا بگيد چطور بجاي خوب شدن بدتر شده
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
سلام به نوزاد ۵۰روزه که خیلی اسیدمعده داره وترش میکنه و۵روزه که یبوست داره چی بدیم
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- کمخونی
سلام دکترپسرم نه ماهشه خیلی ضعیفه کمخونی زیادداره قطره آدزیربهش میدم بستری شددکتربراش شربت زینک سولفات تجویزکرد میتونم شربت زینک سولفات باز بخرم بهش بدم چون نصفش ریخته شد؟
- ميزان خواب نوزاد
باسلام من یه دختر ۴۰ روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده الان درطول شبانه روز کلا ۳ الی ۴ ساعت بیداره،میخواستم بدونم آیا میزان خوابش طبیعیه همچنین من شیرخشکم بهنظرنوزاد میدم میخواستم بدونم ممکنه شیرخشکش واسش سنگین باشه که اینقدمیخوابه؟
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰

