Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- کهیر بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر ۲ هفته بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی دخترم،کل بدنش کهیر میزنه،الان حدود ۲ ماه هست اینطوریه،شربت نئوتادین و هیدروکسی سیزین هم افاقه نکرد،کل آزمایشهاش هم نرمال بود،ولی متأسفانه همچنان همونطوره،خود ب خودی ظاهر میشه و بعد از چند ساعت برطرف میشه،خارش هم داره،چیکار باید انجام بدیم؟مشکلش چی میتونه باشه؟ ممنون از راهنماییتون
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر دختر من ۷ ماهشه شیر خشکی هم هست حدود یک ماه میشه خیلی در روز مدفوع میکنه بعد هر شیر یا غذایی که میخوره فورا دفع میکنه قبلا روز دو بار سه بار بود الان به هفت هشت بار رسیده علتش چیست لاغرم شده.
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست
- کهیر
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟

