Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ۴ ماهگی
سلام دخترم ۲ روز پیش واکسن زد ۴ ماهگی و دیشب ۳ بار بعد خوردن قطره بالا اورد و امروز هم بدون خوردن قطره بالا اورد لازم ب رکر است دیروز ۳۰ سی سی شیر خشک ابتامین بهش دادم برای امتحان شیر خودم و میخوره و هیچ مشکلی هم نداشته
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من پنج ماه چهار روزش خیلی سرفه میکنه و خلط ت گلوش هس نفس نمیکشه چی بهش بدم خوبه بشه
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- استرس
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- سلام پسر ۴ماهه دارم سرفه سدید داره چکار کنم
- فاویسم و قطره پاراکید
آیا به نوزادی که فاویسم داره میشه قطره پاراکید داد؟؟؟
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- مصرف قطره چشمی باکتی ماید
سلام دختر من ۴ سال دارد و وزنش هم ۱۵ کیلو می باشد، از روز پنجشنبه چشم ان قی می کند البته قرمز نیست فقط قی میکند و مقداری هم چشم چپ او کوچیک تر شده الان قطره باکتی ماید به چه اندازه مصرف شود؟
- شنوایی سنجی
سلام وقت بخیر دختر سه ماه و نیمی. دارم که شنوایی سنجی سه ماهگی نبردم آیا ضروریه و اینکه الان میتونم ببرم دیر نشده به صدا ها عکس العمل نشون میده و در ظاهر مشکلی نداره
- پاسخ بهامیکرون
سلام دختر ۵ ساله ای دارم که پریشب تب شدید گرفت وپس از گذشت دو روز هنوز هم تب داره بهش پروفن وچرک خشک کن میدم ولی حالا بااین وجود تهوع و دل درد وچشم درد هم بهش اضافه شده الان باید چی بهش بدم
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- لک پوست نوزاد
سلام اقای دکتر.دختر دو ماهه من از وقتی به دنیا اومده روی سینه ش یه لک قرمز داره که روش حالت دون دون هست و فکر میکنم خیلی کم هم بزرگتر شده از وقتی بدنیا اومده.کار خاصی لازمه انجام بدم؟
- مدفوع سبز
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۵ماهه هس مدفوعش بعضی اوقات رنگش عادیه بعضی اوقات هم سبز علتش چی میتونه باشه؟
- علایم انفولانزا
سلام اقای دکتر میشه علایم انفولانزای ک بچه ۴ماه گرفته رولطف کنیدممنون
- بی اشتهایی ناگهانی دخترم
باسلام وخسته نباشیدسه ماه دیگه سه سال دخترم تموم میشه وخیلی خوش اشتهابودونسبت به هم سن وسالهاش خیلی خوب میخورداماالان چندروزی میشه که اصلامیلی به غذانداره واگه بهش بدم بالامیاره واسهال هم داشت یه دوروزکه باپودربیوکیدکنترل شدامابی اشتهاییش همچنان هست به نظرتون مشکل خاصی داره
- تب
- تب نوزاد
سلام دکترجان خداقوت پسرم یازده ماه هست از دیشب تب داشت استامینوفن دادم الان دست و پاهاش نرماله ولی سرش خیلی داغ میشه بچه کلا بی حاله سرما خورده؟
- سلام پسرم 4 سالشه سفیکسیم 100 چه مقدار وچن ساعت باید بهش بدم

