Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده پشت گوش چپ دخترم تازه پدیدار شده
سلام پشت گوش دختر یه سالم یه غده در اومده اندازه نخود ببرمش پیش دکتر آیا نگران کنندست یا نه
- تغذیه نوزاد
سلام .ببخشید نوزادم چهار ماه ودو هفته دارد .وزن تولدش 2900و وزن فعلی اش 6 کیلو است واز شیر خودم تعذیه می کند ..دایم تمایل به خوردن غذا دارد و دستانش راهم زیاد می خورد .ایا می توانم غذای کمکی را برایش شروع کنم ؟از کی ؟؟چه چیزی به اوبدهم ؟؟
- سلام پسرم۸سالشه از دیروز شکمش شل کار میکنه
سلام پسرم از دیروز تب داشت تا دیشب الان بهتره شیلف گذاشتم دیروز ۲بار براش .واینکه دارو هم مصرف میکنه ،شکمش خیلی کار میکنه شل ،چکار کنم سفت بشه
- مریضی کودکم
سلام خسته نباشی بچه هام ۱۹ماهشونه گلوشون عفونت کرده آیا بهشون آموکسی کلاو ه چند بدم
- سلام خسته نباشید دوز سیفکسیم برای کودک چهارونیم ساله
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- آفاکسیم 100
سلام دخترم 1/6هست شربت آفاکسیم را چند سی سی بدم
- تب کودک
سلام خسته نباشید .پسرم ۳ سال و هشت ماهش هست .تب داره .دوز مصرف از شیاف دیفلومناک ۵۰ را میخواستم بدونم ؟هر چندساعت و چه میزان از شیاف را میتونم استفاده کنم؟ممنون
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- سوال
سلام خسته نباشيد پنج روز پيش در مورد ورم كليه سوال پرسيدم چرا جواد داده نشده!؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- سرماخوردگی
سلام پسرم یک سال و پنج ماهشه پنج شبه که تب داره از ۳۸ تا ۳۸٫۵ سرفههای شدید هم میکنه غذادو نوشیدنی هم اصلا نمیخوره.. معمولا شب که میشه تب میکنه یه بار بهش شربت استامینوفن میدم تبش میاد پایین حس میکنم گوشش هم درد میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- شیر خشک نوزاد
سلام اقای دکتر بچه ۲ ماه و نیم امروز بهش شیر خشک دادم شبا هر چند ساعت شیر خشک بدم؟؟
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- س واکسن دوماهگی دخترموبیست روزه زدم ولی پاش باد داره بهداشتم بردم ولی میگن چیزی نیس من همچنان نگرانم لطفا لطفا اگر دارویی شربتی پمادی میدونین بهم بگید استفاده کنم خوب بشه واکسن چهارماهگیشم نزدیکه میترسم خدای نکرده مشکل بشه
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن

