Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- قطره استفراغ برای نوزاد ۹ماهه باوزن ۹ونیم کیلو
باسلام و خسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو استفراغ می کنه چه قطره استفراغی چند سی سی وچند بار در روز بهش بدم ممنون از راهنمایی های شما
- یبوست نوزاد
سلام بچه من ده روز هست دو روزه شکمش کار نمیکنه میشه پودر پیدرولاکس میشه بهش،بدم زردی هم دارهه ممنون میشم
- سرماخوردگی و گرفتگی صدا
صدا نوزادم بعد سرما گرفته چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- شربت
ببخشید دختره من واسه وزن گیریش mctoil میخوره بعد الانم ۵ ماه ۶روزشه بعد اخرین چکاپ ۵ ماهگی ام شربت لیپوزوفر دکترنوشته اینارو میدم مشکلی نداره براش ک؟؟ویتوکیدوبی بی کرم میدم بهش اینا چیزایی ک میخوره
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام . دکتر به دخترم سفکسیم ۱۰۰ داده مقدار مصرفشو نگفته دخترم ۱۰ ماهشه ۹ کیلو وزنش . علائمش هم تب سرفه خشک . ابریزش.
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- حساسیت به شیر گاو
دخترم ۵۰ روزشه تازه متوجه شدم حساسیت به شیر گاوی داره اومدم جایب نمیدونستم تو غذاش کره داره به نوزادم شیر دادم بعد از ۳۰ دیقه که اون غذا رو خوردم همزمان با شیر خوردنش دفع مدفوع داشت و تو مدفوعش خون دیدم مطمینم که تا یه هفته قبل هیچ مدل لبنیاتی نخوردم یعنی بخاطر همون کره بودت که تو غذا بود؟ چطور انقد سریع خودشو نشون داد؟ مگه نباید طول بکشه؟ یعنی انقدر سریع وارد شیر من شده و تو بدن نوزاد هضم نشده؟

