Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- عکس ریه نوزاد
سلام و خسته نباشین حدود ۵روزه ک نوزاد۴۸روزه ی من سرفه و عطسه و گرفتگی بینی داره ک خس خس میکنه بینیش وقتی نفس میکشه دکتر ک بردم گقتن کولیک و رفلاکس داره و آزیترومایسین،پدی لاکت و رانیتیدین دادن بعد پنج روز چون سرفه ها خوب نشد،مجدد رفتیم پیش پزشک ک عکس از ریه نوشتن و فقط اسپری سالبوترکس دادن برای مصرف تا ۵ روز اینده حالا میخاستم ببینم با توجه ب این عکس ک دکتر گفتن مشکلی نداره،پس بیماریش چیه؟!! و این ک میشه گفت چون عکس مشکلی نداره،ذات الریه و پنومونی و سیاه سرفه نداره نوزادم؟ ت روخدا کمک کنین تو این چند روزه دیوونه شدم از ترس اینکه خدایی نکدده سیاه سرفه باشه مشکلش
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- جواب ندادن سوال
سلام آقای دکتر چرا یک سری سوالارو جواب ندادید ؟!
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- تغذیه نوزاد
سلام خدمت اقای دکتر.خسته نباشین .اقای دکتر پسرم تو هشت ماهه اصلا سوپ نمیخوره پیکار کنم ؟با تشکر از لطف بیکرانتون
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- زردی نوزاد
با سلام بیلیروبین 4.5 برای نوزاد 25 روزه نیاز به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از دستگاه هست؟ممنون از راهنمایی شما.
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- سلام اقای دکتر دخترم چهاماهش تموم شده واکسنش رو زدیم اگه زیاد تب کنه میتونم قطره پاراکید رو هر چهار ساعت یک بار بدم
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- نوزاد
با سلام نوزاد۳ ماهه من عصرها اصلا شیرمرا نمیخورد روزها هم فقط در خواب شیر مرا میخورد چکار باید کرد؟
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر

