Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کوتاهی زبان
سلام ایا زبان کودک کمی کوتاه باشد خوب میشود
- سلام دخترم ۱۰ روزه استفراغ زرد میکنه چیکار کنم خیلی ممنون
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- وزن
سلام خسته نباشید دختر ۵ ماهه دارم تازگی ها زبانش را بیرون میآورد آیا مشکلی هست خیلی اینکارا انجام نمیدهد ولی مرا ترسانده ؟ و اینکه بعضی مواقع صورتش رامیمالد و پاهای کوچولوشو به هم میمالد به نظر شما مشکلی دارد ؟ وزن تولد ۲۴۰۰والان ۶۴۰۰آیا وزن مطلوبی دارد؟
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- سرما خوردگی نوزادان
با عرض سلام و خسته نباشید:ببخشید پسر من الان هفت ماهش هست االان سه ماه هست پشت سر هم هر ماه سرما میخوره،در ضمن شیر خشکی هم هست میشه راهنمایی کنید چیکار کنم که اینقد سرما نخوره ،و سیستم ایمنی بدنش قوی بشه.با تشکر
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰ ردزه
سلام، دخترم دچار آبریزش بینی شده و گرفتگی بینی، ظاهرا ته حلق هم خلطی هست همش خرت خرت صدا میده، کمی تب داشت که پاراکید دادم ،رویصورتش یه دونه های ریزی قرمز داره،فقط گرفتگی بینی باعث بد خوابی و بد خلقی اش میشه ،یعنی کروناس
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما.میخواستم بدونم تی اس اچ وریدی بالای چند برای نوزادان یک ماهه،کم کاری محسوب میشه و نیاز به درمان داره؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر برای نوزادی که تازه دارد هفت ماهگی شده آیا قطره ی ادزیر برای نوزادم که به مولتی ویتامین و آهن حساسیت دارد بهتر است یا قطره ی میم؟
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟
- مدفوع سبز چسبناک
سلام پسرم دوماهشه مدفوعش سبز چسبناکه علتش چیه قبلاشیرخشک ببلاک میخوردزردبودالان گیگوزمیخوره دوماهه اینجوری شده
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر من خیلی از خواب میپرد صدا نباشه علت چیه
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- عفونت ادراری
سلام دکتر از کجا میشه فهمید نوزاد عفونت ادراری داره؟ دخترم بی اشتها شده حس میکنم بخاطر عفونت ادراریشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچه 11ماهه ام از امروز صبح عطسه و سرفه و الان دیدم آبریزش بینی داره ولی تب نداره چه دارویی بهش بدم؟

