Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره
- واکسن 18ماهگی
سلام من واکسن پسرمو نزدم چون سرما خورده بود الان 12روز عقب افتاده ایا مشکلی داره
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- هر چند ساعت؟
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- کوتاهی قد کودک دوساله
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- شربت پیروی ساید
سلام .مقدار مصرف شربت پیروی ساید واسه سن ۶ سال چقدر است..تا چند روز باید شربت خورده بشه در ضمن برشور نداشت شربت.ممنون
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- بینی
سلام اقای دکتر دخترم دوسال دو ماهشه بینیش گرفته ترشح داره اب دهنشم همش قورت میده عطسه هم میکنه چیکار کنم چی بدم بهش؟؟؟
- آیا شربت لوپرامید برا کودکان فاویسمی ضرر داره ؟
سلام دکترجان .وقتتون بخیر .پسرم ۱ سال و ۸ ماهشه۰فاویسم داره۰الان چند روز اسهال شدید آبکی و استفراغ داره البته قبل این سرفه داشت۰آیا دارویی لوپرامید میتونم بهش بدم یانه بخاطر فاویسم دار بودنش ممنوم
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- کودک
سلام شب بخیر،پسرم سه سالشه و حدود یک هفته هست روزی ۱۰یا ۱۱بار پی پی میکنه هر غذایی میخوره بلافاصله دفع میکنه ممکنه مریضی خاصی گرفته باشه؟چی بدم بخوره نرمال بشه

