Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- آهن
سلام آقای دکتر. آیا بچه های ۴ساله و ۱۴ساله در زمستان باید مکمل آهن استفاده کنند؟در صورتیکه ازمایش همه چی نرمال باشد؟ممنون
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- مسمومیت دارویی
سلام من امشب اشتباهی دوبار شربت سفکسیم به دخترم سه سالشه دادم بعداز یه ساعت دوباره شربت دادم چکارکنم
- سرماخوردگی
پسرم چند روزه سرفه میکنه مخصوصا صبح ها و خیلی خفیف ابریزش بینی دارع چه دارویی میتونم بهش بدم برای درمان سرفه
- سفکسیم ۲۰۰
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- پزشکی
کودک ده ماهه من برچسب به اندازه ناخن بلعیده آیا دفع میشه؟
- مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- ابریزش دهان
سلام روزتون بخیر دخترم یکسال وهشت ماهشه واهم ابریزش بینی و داره ولی ابریزش دهانشم یه چندروزه داره به حدی که جلوی لباسش خیس میسه لطفا علتشا ودرمانشا بگید ممنون
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم

