Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- سلام دخترم همیشه انگل داره چه شربتی براش خوبه
- تغذبه
سلام آقای دکتر چه راهکاری برای بدغذایی کودک هشت نه ماهه پیشنهاد میدهید خیلی ممنون میشم توضیح بدید
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- دونه ها ی ریز
سلام دخترم ده ماه و بیست روزشه دو هفته ای هست ک دور تا دور بینی و پشت لب و رو چونه اش دونه های ریز قرمزه زده.....نشونه مشکل خاصی است این دونه های ریز قرمز؟ پماد بتامتازون هم زدم ولی تاثیری نداشته
- کار کردن شکم
سلام ببخشین من یه پسر پنج و نیم دارم روزی سه بار تا دوبار شکمش کار میکنه میخواستم ببینم دلیلش چیه
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- ابگوشت
سلام به بچه ۸ ماهه میتونم آبگوشت بدم ؟ ممنون
- دخترم 3مه است اسهال و بیتاب وگوش درده چی داروی تجویز کنم
دختر من سه ماه است اسهال داره ابکی بسیار گوشیشم درد چیداروی تجویز میشه
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- نحویه اصتفادیه شربتپیروی ساید
نحویه استفاده شربت پیروی ساید
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- تب
سلام الان بيماري كرونا هست ميترسم ببرم دكتر مشكل بچه من امروز شش ماهشو تموم كرد دوروزه تب ميكنه تبشم حدود ٣٧-٣٧/٥ميشه دفعات مدفوعشم بيشتر شده روزي ٧بار دليلش دندان دراودن ميتونه باشه يا ببرم دكتر لطفا جواب بديد
- میلاد
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- شربت اشتها اور زینگامان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۳ماهشه میتونم بهش زینگامان بدم واسه اشتهاش یکی دوبار دادم بچم دوسه روز تب گرفت بنظرتون میشه مال اون باشه یا ربطی نداشته ب شربت
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟

