Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
- غددلنفاوی
با سلام خدمت شما اقای دکتر من امروز متوجه شدم قسمت پایین گوش روی گردن پسرم یه گردی اندازه تیله تو اون قسمت هست که قشنگ با دست احساس میشه دوسالشه ایا این غدد لنفاویه؟؟خطرناکه باید باید چه اقدامی انجام بدم ممنون میشم نظرشمارو بدونم
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- جوش
دختر دوسالم دو روز تب داشت خوب شد بعد از یکروز صورتش جوش قرمز زده . میتونم مال دندون در آوردنش باشه یا خیر چیز دیگه ای؟
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- شیرپاستوریزه
سلام پسرم یکسالشه میخوام بدونپ به جای شیر خشک یک وعده درروز میتونم شیر پاستوریزه بدم ؟سرد باشه مشکلی نداره؟
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی دختر ۵ ساله
من دخترم حساسیت فصلی داره کلا الرژیکه الان سرفه و ایریزش داره فکر میکنم مریض شده کیدوفست بدم یا هیدروکسی زین
- سرما خوردگی و تب
سلام پسرم دو سال و نیم هستش و الان تب کرده و سرفه های کم خروسکی داره وزنش ۱۷ کیلو میخوام ازیترو بهش بدم لطفاً مقدارش و چند ساعتی باشه رو بفرماید ممنونم
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای سینوزیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم ده سالشه تقریبا یک ماه پیش سینوساش عفونت کرد و سرفه های شدید میکرد دکتر براش قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ براش نوشت و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین بعد از یک هفته سرفه هاش شدیدتر شد بردم دکتر دیگه قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشت گفتن یک هفته مصرف کنه بعد از یک هفته بهتر شد ولی وقتی قطع کردم سرفه ها دوباره شروع شد دکترش گفت سه روز دیگه قرصا رو ادامه بده دادم بهش ولی الان دوباره سرفه و ترشح داخل حلق داره. میخواستم بپرسم همون سفکسیمو باید ادامه بدم؟ پسرم زمینه آلرژی هم داره نیازی به اسپری نداره؟ چون قبلا دکترش برا اسپری سررتاید میداد و یه اسپری دیگه که یادم نیست نیازی هست اسپری براش بگیرم؟
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- زخم سر
سلام آقای دکتر دخترم ۵ساله با وزن ۱۵ پیشانی زخمی شد بخیه سطحی خورد دکتر پماد جنتامایسین چشمی داد آیا آنتی بیوتیک خوراکی نیازه؟ممنون
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون

