Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- استامینوفن
عرض سلام وشببخیر پسرم ۲۲ماهشه به هیچ عنوان قطره استامینوفن نمیخوره اگه بخوره بالامیاره..میتونم با شیرخشک اپتامیل بهش بدم؟یا شیاف بزارم؟
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده چند روز تب کرد تبش خوب شده ولی گرفتگی صدا داره ک شبها اصلا نمیتونه نفس بکشه هی تو خواب بلند میشه دکتر بردمش سودافدرین و فارمنتین داد ک اصلا اثر نکرد در ضمن پسرم فاویسم داره ممنون میشم راهنمایی ام کنید با تشکر
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۲۲ ماهشه تب کرده گلوشم عفونت کرده خر خر میکنه شیاف زدم .شربت پلارژین کیدز میدم بهش با شربت آزیترومایسین ۲۰۰ آزیترومایسینو روزی یه بار چند سیسی بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم

