Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اوتیسم و بیش فعالی
سلام و روز خوش آقای دکتر مهمترین علامت اوتیسم و بیش فعالی چیه؟علامتی یا رفتاری که وجود اوتیسم رو رد میکنه چیه؟یا رفتاری که با اون بشه گفت قطعا اوتیسم در کودک وجود دارد چیه؟آیا غربالگریه بهزیستی برای رد اوتیسم کافیه؟
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- آبریزش بینی نوزاد 4
درود دکتر دختر من 4ماهشه. از دیشب متوجه آبریزش بینیش شدم گویا سرما خورده چه دارویی بهش بدم خوب شه
- قرص یدوکینول
دکتر هر ساعت اعدد گفته مصرف بکنه برای کودک ۶ ساله ایا میتوانم نصفش را بدهم ضرری برای پسرم ندارد که کامل قرص رابخورد با تشکر
- سلام خسته نباشیددرمورددوزواکسن هپاتیت ب که پسرم ۴۲.۸بودازتون پرسیدم فرمودین به متخصص عفونی مراجعه کنم شهرمامتخصص عفونی کودکان ندارددکترخودش فوق تخصص ریه اطفال است فوق تخصص کلیه ومجاری ادرارهم میتونم ببرمش آیااینجاببرمش یامتخصص عفونی بزرگسالان بایدبرم؟
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- سرفه
شربت سالبوتامول برای نوزاد دوماه خوبه
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- شلغم
سلام آقای دکتر به کودک هشت ماهه میشه شلغم داد
- بیقراری کودک
سلام نوزاد۱۰ ماه دارم.چندشب خیلی توخواب بیقرارهست.هرنیم ساعت بیدارمیشه باگریه وخیلی پاهاش به زمین میکوبه توخواب
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت بخیر....فعلا که واکسن انفولانزا نیست زدنش بعد ۱۵مهر فایده ای داره؟بعد این تاریخ بزنیم برای بچه ها یا نه؟
- واکسن
سلام خدا قوت آقای دکتر، یه پسر سه ماهه دارم هفدهم فروردین باید واکسن ۴ ماهگیش رو بزنم بخاطر بیماری کرونا میتونم یه ماه دیرتر بزنم ؟ ممنون .
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- نوزاد
پیرو سوال قبلی اقای دکتر فرنی هم امتحان کردیم ولی نمیخوره سیب زمینی پختنه براش مضره؟

