Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- قطره پاراکید
سلام به کودک ۱۸ ماهه باوزن ۹کیلو چه اندازه پاراکید بدهم لطفا ازروی قطره چکان هم بگیدکه چه اندازه باشه؟؟
- روش درمان یبوست بچه ۴ساله
بهترین روش درمان یبوست بچه ساله چیست؟ دکترش قرص نولپازا و پودر پیدرولاکس تجویز کرده. من نگران تنبلی روده و اعتیادش هستم میترسم، استفاده کنم؟
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- یوبوست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشین. دخترم ۷ ماه و نیمه و وزنش ۷۷۰۰ هست.چند روز پیش سرماخورده،آبریزش بینی داشت و سرفه.الان دیگه سرفه نمیکنه ولی مخاط دماغش از حالت آبکی دراومده و غلیظ و سبز رنگ شده.آیا احتیاج به مصرف دارویی هست برای این آبریزش بینی یا به مرور زمان خوب بشه؟ ممنونم از راهنماییتون.
- پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- قرمزی اطراف مقعد
سلام. خسته نباشید آقای دکتر. پسر نه ماهه دارم. رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. چند وقته اطراف مقعدش قرمزه. دکتر اسفندیارپور براش شربت نئوزینک نوشتن. این شربت رفلاکسش رو زیاد میکنه؟ یعنی با این شربت قرمزی اطراف مقعدش از بین میره؟ شربت رو بدم بهش؟
- تبخال
سلام دختر دوساله دارم چند روز میشه که داخل دهانش جوش های ریز سفید زده و همچنین دو تا گوشه ی لبش،میشه بفرمایید چی استفاده کنم خوب بشه؟
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
با سلام.نوزادی۳ماهه دارم که تا قبل از واکسن دوماهگی همه چیزش روی نمودار بود اما بعداز واکسن یک روز تمام بالا میاورد بردیم دکتر بهش قطره استامینیفون ودایتیمیکون شربت دمیترون داد بهش دادم بهتر شد اما از اون موقع تا حتلا فاصله شیر خوردنش زیاد شده بین ۷تا۸ساعت بردیم دکتر بهش قطره بی بی کر و متوکلوترامیدو شربت نی نی لاکس داد بهش دادم بهتر شده فاصله شیر خوردنش بین ۳تا۵ساعت شده بعضی اوقات خیلی بیقراری میکنه نمیدونم باید چه کار کنم ایا برای زدن واکسن ۴ماهگی مشکلی نداره
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- تغذیه
سلام آقای دکتر به بچه ای که تازه یک سالش شده میشه سفیده تخم مرغ شیر پاستوریزه پرتقال و مرکبات داد؟
- اسپری رستانکس
چندروزاین اسپری بایدبرای کودکان بعدازتجویزپزشک مصرف کرد
- سرماخوردگی نوزاد ۳ ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من ۳ ماهش از دیروز تب داره همرا با سرفه های خلط داره برای شیر خوردن اذیت میشه لطف راهنمایی کنید درضمن من دسرسی به متخصص اطفال ندارم

