Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد دوما ه ونیم
سلام خسته نباشید پسرم تو ۶ روز یبار دفع داشته دوبار هم خیلی کم که پوشک فقط یه ذره کثیف کرده میشه بپرسم چه کاری باید انجام بدم
- تیروئید نوزاد
سلام اقای دکتر دارم میمیرم از نگرانی اقای دکتر بعد از غربالگری با من تماس گرفتن که نیروئید پنج و نیم هست و باید تکرار بشه تکرار کردم و عددش یادم نیست ولی گفتن خوبه خودم حساس بودم و از نوزاد 27 روزم ازمایش وریدی گرفتم که این عددهاش هست T3 uptake= 34.3 Tsh= 4.1 Free t4= 1.09 خانه بهداشت دید و گفت خوبه الان بچم پنج ماهشه ولی غلت نمیزنه ایا تیروئیدش نرمال هست؟ ممنونم از اطفتون
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- اسهال
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی باید ب نوزاد بدیم؟؟
- قطره اهن
پسر من ۳ماهشه و ۶.۸ کیلو گرم قدشم ۶۱ دکتر بهش قطره اهن داده روزی ۱۵ قطره هیچ مشکلی هم نداره پسرم.ولی همه جا نوشته از ۶ ماهگی الان چیکار کنم بدم یا ندم؟نارس هم نبوده
- درمان اسهال واستفراغ نوزاد
نوزاد دختر دارم ۴۰روزشه از موقع که به دنیا آمده استفراغ واسهال داره اسهال یه بار زیاده ولی دفعات بعد کم طوری که عطسه می کنه مدفوع می کنه شل وابکی هست دکتر باید چکارکنم پیش دکتر اطفال بردمش
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- شربت رانیتیدین برای پنج ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست.دکتر بهش شربت رانیتیدین داده.هر ۱۲ ساعت.۲ سیسی.تا چند روز باید شربتو بهش بدم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟

