Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زرد شدن کف پا دخترم
سلام اقای دکتر من دخترم ۵سالشه ۳یا۴روزه کف پاهاش زردشده چرا منو راهنمایی کنید لطفا اینم شماره تماس ۰۹۱۹۹۱۱۹۴۵۳
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه تب داره شیاف استا هم زدم پایین نیومد ایا میتونم شیاف دیکلوفناک بزنم تبش ۳۸ هستش؟؟
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماهه
سلام یه نوزاد هفت ماهه دارم سرفه شدید داره همراه با آبریزش بینی ولی تب نداره سرفه هاش خیلی شدیده که اصلا نمیتونه بخوابه میشه بگید چی باید بهش بدم
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- سرفه خلط دار وابریزش رنگی
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- بیماری کودکم
باسلام بچه هام ۶ساله هستن ۲۰کیلو وزن دارن هرچند وقت یبار سرفه های خشک میکنن خوب میشن دوباره بعد ازچند وقت شروع میشه آبریزش بینی دارن.لطفا لطفا کمکمکنید مرسی
- سرفه خلطی نوزاد ۳ ماهه
سلام دخترم ۳ ماه و ۲۰ روزشه فقط سرفه خلطی داره و هیچ علائم دیگه ای نداره چه دارویی میشه بهش داد؟
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- اسهال نوزادان
سلام آقای دکتر من نوزاد۹ماهه دارم که عفونت داره شربت سیفیکسیم ۲سی سی میخوره که باعث میشه شدیداسهال کنه میشه دوز مصرفش رو کم کردو تا چند روز باید بهش شربت بدم و ایا دوباره بعد از چند ماه دیگه لازم هست ازمایش ادرار بده؟
- ابریش دماغ اصسه کردن نمیتواند شیر بخورد
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- افتادن ازتخت
سلام من یک نوزاد ۱۱دارم که از تخت افتاد ارتفاع تخت ۲۹ سانت هست الان ۱۶ ساعت میگذره هیچ علامت مثل تهوع واستفراغ و...نداره...فقط همون اول گریه کرد بعد آروم شد...وقتی افتاد به پهلو بو د ... لازمه ببرم دکتر یا از سرش عکس بگیرم... ممنون میشم پاسخ بدین...
- سوختگی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشین اقای دکتر پسرم یکسالشه لای پاش قرمز شده پماد کالاندوبا زدم با پودر بچه هیچ تاثیری نداشته میشه ی داروی موثر معرفی کنین ممنون میشم سه ماهه کم میشه باز زیاد میشه
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام دکتر به دخترخاله ام سفکسیم۱۰۰تجویز کرده ۱۶کیلو وزنشه یعنی چند سیسی
- سلام پسرم ۶ماهشه دست و پاش داغ میش مشکلش چیه
سلام پسرم ۶ماهشه دست و پاهاش داغ میتونه از چی باشه؟ واکسن هم نزدم .فقط استامینوفن میدم
- دخترم سه سال نیم
سلام اقای دکتر دخترم سه سال نیمش هست چن وقت پیش در یک ماه دخترم دوبار تب شدید کردهربارم بردم دکتر گفت ویروس جدید اومده..الان مدتی اقای دکتر متوجه شدم ک زبونش سفید شده سرزبونش صورتی ولی بالا سفید ممکنه بخاطره اون تب ک یک ماه پیش کرد باشه..یا نه طبیعی راهی داره باید چکارکنم ممنون میشم جواب بدین

