Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معرفی دکتر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .میخواستم تا قبل اینکه خودتون تشریف بیارید مطب یه دکتر که مورد تایید خودتون باشه معرفی میکنید پسرم حضوری ببرم .چون بیمار خودتون هست نمیدونم کجا ببرم بهتره .
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- اسم قطره اهن
سلام آقای دکتر.دخترم 11ماهشه بی زحمت بهترین قطره آهن چی واسش بخرم بهتره .ممنون میشم اشمشو بفرمائید.
- سرماخوردگی کودکان
برای نوازد 6ماه چه شربتی بدم سینه اش خیلی خزخز سرفه خشک داره
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- حشره گزیدگی
سلام 'از دیروز بالای چشم دخترم که ۷سالشه و چندجای صورتش رو حشره زده بعد از یک روز یه مقدار بالای چشمش ورم کرده چه پمادی استفاده کنم ورمش بخوابه آقای دکتر ؟
- سوال
سلام ببخشید آقای دکتر حساسیت به تخم مرغ در کودکان باعث مدفوع خلطی میشه؟
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام وقت بخیر. پسر من ۶ سالشه. دو هفته قبل عفونت شدید گوش گرفت که دکتر براش شربت کو آموکسی کلاو و چند نوع شربت دیگه تجویز کرد، آنتی بیوتکش رو یه هفته مصرف کرد، بعد اتمام آنتی بیوتیک سرفه های خلط دار شدید گرفت، دوباره بردیمش دکتر براش شربت برم هگزین و کیتوفن نوست و گفت به هیچ عنوان آنتی بیوتیک مصرف نکنه، ولی هم سرفه هاش شدیدتر شد هم تب کرد، دوباره بردیمش یه دکتر دیگه که گفت گوش هاش هنوز عفونت داره و براش قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرده، هر ۱۲ ساعت نصفه قرص. این حجم قرص آنتی بیوتیک برای بچه ۶ ساله زیاد نیست؟؟؟؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسرم ۵سالو۶ماه داره ویتامین دی۱۳ داره آیا باید دارو استفاده کنه و چه دوزی
- د ندون
سلام دکتر دخترم۱۱ماهسه دندون درنیاورده ویتامین دی تزریق کردیم کلا خیلی بی قراره اینروزا نق میزنه غر میرنه اذیت میکنه چکار کنم چی بدم بهش درد لثه اش کم بشه رله حلی دارین اینقدر بی قراره،؟؟
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- اسهال اسیدی کودک یکساله
سلام دختر ۱۴ماهه ام ی هفته پیش گلودرد و تب شدید داشت بردمش دکتر بهش شربت کوریزان و سرماخوردگی و اموکسی کولاو داد گلو دردش خوب شد ولی با شربت اموکسی کولاو اسهال شد دکتر براش قرص فولیک اسید و شربت میکسچر و دی سیکلومین تجویز کرد ولی بازم اسهالش اسیدیه خوب نشده و اپتامیل ۳ مصرف میکنه
- علایم انفولانزا
سلام اقای دکتر میشه علایم انفولانزای ک بچه ۴ماه گرفته رولطف کنیدممنون
- سلام خسته نباشیدسطح آنتی بادی واکسن هپاتیت ب دربزرگسالان که اصلاواکسن هپاتیت ب نزده اندبالای ۱۰۰باشد۱۵۷باشدمتولد۱۳۶۹باشدواصلاهم واکسن هپاتیت ب نزده باشدآیانشانه این است که به ویروس هپاتیت ب دچارشده وخوب شده بدنش آنتی بادی تولیدکرده یاخیرهمینطوری آنتی بادی تولیدکرده؟
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- سلام پسرم۲۵واکسن ۱۸ماهگی زده ۱فروردین از بدنش مثل کهیر ریخته بیرون باید چکار کنم
- بیقراری و کم اشتهایی پس از پایین آمدن تب کودک
باسلام کودک من پس از تزریق واکسن 18ماهه و کنترل تب با ایبوپروفن با تجویز پزشک،با گذشت ۵روز از تزریق و پایین آمدن تب هنوزم هیچ اشتهایی نداره و کلی بیقرار و حالت خواب آلود داره ،البته بثورات اندکی در صورتش هم ظاهر شده.آیا بیقراری و جیغ کشیدنش از عوارض واکسنه یا پروفن؟ایا جیغ کشیدن به معنی اینه که جاییش درد میکنه؟اگه پاسخ مثبته ممکنه درد مربوط به کدام قسمت از بدنه؟برای بی اشتهاییش باید چیکار کنم؟ ممنون میشم اگه پاسخ دهید. با تشکر
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم

