Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت خون ،.
سلام آقای دکتر پسرم چند مرتبه سرماخورد بعد بردیم دکتر آزمایش گرفتن گفتن که عفونت خیلی خفیف داره دارو هم قرص ازیترمایسن 250و آمپول پنی سیلین داد خیلی نگرانم سوالم اینکه امکان داره که ریه هم عفونت کنه یا اینکه داره قرص میخوره جای نگرانی نیست لطفاً راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- اسپری بینی ررستانکس
سلام وقت بخیر پسرم حدودا ۴ ساله است هفت ماه دچار عفونت گوش میانی شده و مدتی هم شنوایی نداشت الان خدا رو شکر شنواییش خیلی بهتر شده اما با این حال دکتر گوش حلق و بینی گفتن عمل جفت گوش و لوزه باید انجام بشه رفتم بیمارستان امیر اعلم که کارهای عمل انجام بدم اما بعد معاینه دکتر بیمارستان گفتن عمل نیاز نیست و اسپری رستانکس رو تجویز کردن روزی دوبار دوپاف الان بعد متوجه شدن عوارض اسپری نگرانم لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- سرما خوردگی
سلام دخترم پنج سالشه کمی سرفه میکنه و سرفه هاش میخواد خلطی شه ب نظرتون سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم یا ۲۵۰ وزنشم ۱۶ کیلو هست هر چند ساعت چند سی سی بدم با تشکر
- سیستم گوارش
باسلام دختر2ساله به محض خوردن غذاشکمش کارمیکند وزن او11 کیلواست واشتهای خوبی ندارد انگل نداردوکمخونی درازمایشش نسان داده چیکارکنم ممنون
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
- بتانتازون
سلام، ممنون از پاسخی که دادین. در ادامه پرسش قبلی درفاصله زمانی یکماه استفاده از آمپول بتامتازون اشکالی نداره؟ ممنون
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!

