Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- عفونت ادرار
- سلام پسرم هشت سالشه بیست دقیقه بعداز خوردن شربت کیدوفست شیر پاستوریزه خورده میگن شیر با شربت سینه ضرر داره نمیدونم چیکار کنم
- سیاهی زبان
باسلام خدمت اقای دکتر پسرم ۱سال و۳ماهش هست چندروزی انفولانزاداشت والان خداروشکربهتره ولی دوسه روزه زبانش کامل سیاه وتیره هست واکثرا زبانش روازدهان بیرون میاره خواستم بدونم میتونه ازعوارض شربت کواموکسی کلاو باشه اخه دوسه روز بدنش دونه های قرمزهمراه باابریزش بینی داشت پزشک داروخانه گفت ازعوارض این خشک کننده اس
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- رشددور سر
سلام خسته نباشید..پسری دارم یکساله،که دور سرش ۴۸سانت است بهمون گفتن رشد غیرطبیعی سر را دارد..وزنشم هفت کیلو است واز شش ماهگی دندان در اورده...الان ۱۲عدد دندان دارد وراه نمیرود..بنده که پدرش هستم دور سرم نسبتابزرگ است..ایا رشد دور سر بچم طبیعی است یاخیر...لطفا لطفا توضیح دهید...کمال تشکر را دارم
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال ونیم هست وزنش کمه شیر خودم رو میدادم ولی چند روزه شیر خشک سوپر امیل ۳بهش میدم که اصلا شیر خشک نمیخوره چه جوری بهش بدم . میتونم با سرلاک قاطیش کنم چه نوع سرلاکی بهش بدم برای وزن گیری ممنون
- واکسن
سلام آقای دکتر نوزادی چهل روزه داریم واکسن بدرتولدزدیم عفونت کرده خوب نمیشه چیکار کنیم خوب بشه
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- حساسیت
سلام دکتر واسه اولین بار تو غذای پسرم سیر ریختم بهش دادم بعد از دو سه ساعت دست و پا و روی گردن قرمز شد و حالت کهیر زد به نظر شما آزمایشی چیزی لازم نداره؟پسرم یک سال و نیمشه
- خوردن جیوه تب سنج توسط کودک
تب سنج داخل دهان بچم شکست وکل جیوه رو خورد.جیوه نقره ای بودش.توروخدابگین چیکارکنم؟؟خطر داره؟
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- سرفه خشک
پسرم 13ماهست چندروزه سرفه خشک میکنه وباخوردن شربت کتوتیفن واموکسی سیلین خوب نشده
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟

