Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- آزیترومایسین200
سلام پسرم10سالشه60کیلوهست چقدرازآزیترومایسین200بایدبخوره
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش

