Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما
- وزن
باسلام بچه من دوسالگی وزنش ده وپانصد وقدش ۸۲ بر حسب حرف بهداشت البته بچه من چند ماه اخر فقط شیر خودمو میخورد ولی الان حدود ۴۰ روز از دو ساگیش میگذره وزنش با یازده و چهارصد رسیده به نظر شما خوبه
- اسهال
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- سرفه
سلام پسرم ۱۵ ماهشه با وزن ۱۰.۲۰۰حدود ده روزی هست فقط دو یا سه بار در روز سرفه میکنه در حد پنج شش ثانیه هربار ، سرفه خلط دارهیچ علائم سرماخوردگی هم نداره فقط همین سرفهباید چیکار کنم ؟
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- کندی رشد قدی پسرم
سلام وقت بخیر من قدم ۱۵۳وشوهرم ۱۷۳هست قدش ٬ پسر دارم که اصلا رشد قدی مناسب نداره هشت ساله هست ولی قدش ۱۱۰هست وخیلی کندهست رشدش ٬بارها فوق تخصص رفتم وکلی دارو استفاده کردم ولی فایده نداشت فقط کم خونی داره که دارو هم مصرف میکنه ولی اصلا تاثیر نداره تورو خدا کمکم کنید می ترسم دیر بشه وپسرم کوتاه بمونه
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد

