Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- بالا اوردن دارو
سلام دخترم ده سالشه گلوش خارش داشت دکتر واسش سفکسیم تجویز کرد یک روزی یک قاشق غذاخوری دختر من شب تب کرد من ایبو پروفن رو همراه با سفکسیم دادم خورد بعد ۴۰ دقیقه بالا اورد میخواستم بپرسم دوز تجویز شده را دوباره تکرار کنم یا نه
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- رشدکودک
سلام خدمت دکتر محترم دختری ۴ساله دارم که ید ۹۳سانتی متر و نگران رشد قدیش هستم نسبت ب هم سن هاش رشد قدیش کمتر تغذیه هم خوب میخوره وزنش ۱۴..نیم کیلو هست بنظر شما چکارکنم تا حالا هم شربت های متنوعی خورده زینک پلاس مولتی ویتامین کیندر
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- مصرف هم زمان سفیکسیم و آزیترومایسین
آیا می توان هم آزیتروماسین ۲۵۰ و هم سفیکسیم ۲۰۰ هم زمان استفاده کرد
- پروفن
سلام دکتر میشه به کودک یکساله شربت پروفن داد؟؟ وزن کودک 8 کیلو و نیم
- قطع شیردهی
باسلام دخترم بیست و دوماهه است و شیر مادر میخورد.میخواهم شیرش را قطع کنم.فقط شب ها شیر میخورد.هرکاری می کنم شب ها با گریه بلند میشه و شیر میخواد.چیکار کنم؟عادت داره قبل از خواب هم شیر میخوره.چطوری ازش بگیرم که آسیب نبینه؟میشه لطفا راهنماییم کنید؟
- سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- کهیر کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسر من دفعه اول که کهیر زد چرک خشک کن خورده بود ایندفعه من خودم چرک خشک کن خوردم و بچه کهیر زده چهار روزه از بین نمیره چند روز طول میشه از بین بره
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .

