Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- پاسخ بهتهوع و استفراغ
کودک ما چهار ماه است بعد از واکسن چهار ماهگی شکمش تب داره استفراغ هم میکنه
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- سرفه
باسلام خانم ۵۸ ساله باسیستم ایمنی پایین که درکوکی به ویروس آبله مرغان مبتلا شده اگرباکودک مبتلابه ویروس آبله مرغان برخوردداشته باشه ممکنه که دوباره مبتلا بشه
- خارش گوش
سلام آقای دکتر پسر ۹ ساله من با وزن ۵۵ کیلو حالت خشکی و خارش گوش زیادی دارد و دائم دستش روی گوشش هست ،تقریبا هر یکی دو ماه به مدت چند روز اینطوری میشه ولی چون مشکل تپش قلب دارد نمیتوانم هر دارویی بدهم میشه راهنماییم کنید و بفرمائید چه دارویی استفاده کنم و چه مقدار؟
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- سلام خسته نباشیددخترم پاشدآب بخوره تاریک بوده تولیوان سوسک بوده خورده مشکلی ایجادمیکنه؟
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- وزن کودک
سلامبچه 11 مناهه دارم قدش 76 سانته وزنش 9.5 کیلو هستش دکترش چندروز پیش گفت خوبه ولی یخورده میتونه بهتر باشه میخواستم بپرسم ایا مولتی ویتامین یا عذای خاصی باید بخوره یااصلا وزنش مناسبه؟
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟
سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟

