Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- استفراغ نوزاد ۶ روزه
سلام آقای دکتر بعد ۱۳ سال ۶ روز پیش صاحب پسر شدم از روز سوم هر چی شیر خشک میدن تو بیمارستان استفراغ میکنه. تو سونوگرافی چیز خاصی نشون نداده شکمش هم نرمه ، غلظت شیر خشک روهم کم کردن باز پس میده لطفا راهنمایی کنین مشکلش چی میتونه باشه
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم
- رفلکس نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۱۱روزه ۲روزهست رفلکس داره میاره بالا و حالت نفس تنگی میگیره دلیلش میتونه گرما زدگی باشه چون دیروز وامروز ازخونه بردیمش بیرون
- عدم واكنش نوزاد به صدا
سلام دوقلوهاى من بيست و هشت روزه هستن . هيچ كدوم به صداي من واكنشي نشون نميدن. چك آپ يك ماهگى دخترهام، دكتر گفت تا سه ماهگى صبر كنم. سه ماهگى براي اين مورد دير نيست؟ خيلى نگران هستم كه بيمارى اوتيسم داشته باشن.
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- در مورد زردی
دخترم در روز ۲ تولد زردی ۸/۴داشت با استفاده از دستگاه در روز ۴ به ۷/۳رسید ایا مجدد باید آزمایش بده
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- Manslaughter Offenses in Cincinnati: Understanding really Lawful Process
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- فسفر و زینک بالا در ازمایش خون
با سلام پسر من 13 ماهه هست توی ازمایش 1سالگیش زینک 165 و فسفر بالا بود و کنار هردو H خورده
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟

