Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویزیت
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر هرماه برای چکاپ پسرم مزاحم شما میشم این ماه با توجه به شرایط موجود ایرادی نداره مطب نیام قطره آدزیر میخوره پسرم و نان ۲ تقریبا هشت ماه و نیمه هست پسرم همون روال رو ادامه بدم تا به امید خدا اون طرف سال خدمت برسم .؟
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- اسهال
سلام اقای دکتر برا بچه ی چهارده ماهه که داره دندون درمیاره و یه ماه هست چن روز اسهال میشه چن روز خوب میشه و دوباره اسهال میشه، مصرف آنتی بیوتیک مجاز هست؟ دکتر داده آنتی بیوتیک رو ولی بدون سابقه ی تب و غیره نمیدونم چرا آنتی بیوتیک دادن
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- شیرخشک
سلام از بدو تولد تا به الان که پسرم ۳ماهشه شیرخشک ببلاک بهش دادم الان میخوام شیر خشک عوض کنم چه نوع شیر خشکی میشه جایگزین ببلاک کرد
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- وزن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۱۲۲ روزه دارم که وزنش ۶کیلو و ۱۵۰ ماه قبل کم وزن گرفت نمیدونم بخاطر شیطنت و کم شیر خوردن یا شیر من کافی نیست آزمایش مدفوع هم دادم مشکلی نبود وزن طبیعیش پایان ۴ماهگی باید ۶کیلو ۴۰۰ میبود اما ۲۵۰ گرم کم داره چرا دکتر؟چیکار کنم؟غذای خودمو بیشتر کنم که بچه سیر بشه؟
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزادم پسرم دوماهو ۱۱ روزشه بعضی اوقات که شیر خشک میخوره بالا میاره زیادم میلی به خودن نداره نان ۱ میدم میتونم شیر خشکشو عوض کنم فاویسمم داره
- دخترم کاغذ رسید عابر بانک خورده
سلام دخترم رسید عابر بانک یه تیکه خورده چیکار کنم دل درد گرفته ۶ماهشه خیلی نگرانم
- خوردن مدفوع
یا حق
باسلام و احترام خواهر بنده در روز سه شنبه در بیمارستانی بستری شد و بعد از درد فراوان و بعد از چند ساعت زایمان کرد و بد از زایمان گفتند کیسه آب پاره شده و مدفوع وارد بدن نوزاد شده و بعد از چند روز به دلیل تنگی نفس بردند در دستگاه نگه داشتند . 2 ازمایش انجام دادند که یکی خدارو شکر منفی بود . خواستم بپرسم آیا این مشکل میتواند خطرناک باشد و اگر هم درمان شود آیا در آینده بر ذهن و جسم میتواند تاثیراتی داشته باشد/ممنون - موز
سلام دکتر از کی میتونیم به نوزاد موز بدیم؟ از چهار ماهگی غذای کمکی رو شروع کردم
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- مکیدن ضعیف نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد پسر ۵۰روزه به هنگام دادن قطره آد دچار خفگی شدیدی شد الان بعد از یک روز احساس میکنم مکیدنش مثل قبل نیست و ضعیف شده ممنون میشم راهنماییم کنین

