Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردردپس سر و سرگیجه
بعد از سرما خوردگی شدید پس سرش درد میکنه و سرگیجه داره نه سالش و پسر
- آبریزش بینی
سلام اقای دکتر بچه 9ماهه دارم امروز به ابریزش بینی افتاده حال جسمیش خوبه میشه بگید لطفا چه دارویی بهش بدم؟
- جوش جوش شدن بدن بعد ختنه
جوش جوش بعد ختنه دور الت چیست کودک چیست
- قطره مولتی ویتامین
با سلام .به نظر جنابعالی بهترین قطره ی مولتی ویتامین و آهن به صورت ترکیبی برای کودک پانزده ماهه کدام است ؟وبا چه مقداری در روز؟
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- کرونا
سلام اقای دکتر اگر یه خانم مسن اوایل کروناش باشد فقط بی حالی راداشته باشدویه فرد سالم راببیند بعد چند روز فرد سالم امکان دارد کرونا بگیرد
- زور زدن نوزادان
سلام خسته نباشین دخترم ۵ ماهشه موقع ادرار و مدفوع زور میزنه در حدی که صورتش سرخ میشه و عرق میکنه میشه راهنماییم کنین راستی احتمالش هست که دندان در میاره با نه؟
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- شنوایی
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- خلط بی رنگ
سلام دختر ۲ ساله ای دارم که بعضی وقتا در مدفوعش حالت ی خلط بی رنگ که همیشه وقتی مدفوع سفت هست می آید و جذب میشن و روی پوشک میزارمشون حالت براقی ب پوشک میدن بعدش جذب میشن و ی بار برشون داشتم از روی مدفوع مثل چسب خیلی با باز و بسته کردن دستام حالتی که چسب هست رشته هاشون هم خیلی کوچک و نازک مثل نخ و بی رنگ هستن بعضی وقتا رو مدفوع نرمش هم میان و مدفوعش طبیعی هست فقط همینا تنها مشکلش هستن و چند روز بهش شربت نئوتادین دادم حتی وقتایی که مدفوعش سفت بود روشون نمیومد این خلط آیا اینا حساسیت غذایی هستن؟
- تغییر شیر خشک
سلام. آقای دکتر به نوزادم شیر خشک ببلاک 1 میدم در چه صورت باید شیر خشک رو تغییر داد؟چون شکم بچم 5 تا 6 بار در روز کار میکنه و کمی قارقور هم میکنه . البته کولیک هم داره
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- جراحی لوزه
با سلام و احترام پسر 7 ساله دارم کاندید جراحی آرنو تانسل کتوی 1 میباشد لطفأ ازنظرعمل به علت سندروم مکابولیک میشه عمل کنم، ممنون از شما
- سرلاك
بإسلام.دخترم امروز واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٨٠٠..آرد برنج خودم درست كردم با آب و شيرخشك رقيق خورد ولي الرژي داره..سرلاك برنج خريدم با اب درست كردم از ديشب ٣بار خورده..فعلا كه حساسيت نشون نداده...براي سرلاك نيازي هست شيرخشك اضافه كنم يا طبق دستور بهش بدم؟؟
- پنتوپرازول در شیردهی
پنتوپرازول 40 هست ب تعداد 14 عدد مشکلی ایجاد نمبکنه؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
سلام من پسرم ده روزه هست .روز اول تولدش زردیش۵بود بعدش شد۱۳روز ۶تولدش شد۱۶/۵و بستری شد زردیش شد۹ بعدش دوبار چک کردی۱۱ودیروز۱۲بود چیکار کنم؟؟؟
- مسکن
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و دلسوز کودک من چهارساله و فلج مغزی هست و جراحی دررفتگی لگن انجام داده و خیلی بی قراره میخواستم بدونم میتونم بهش شربت بروفن بدم؟ با توجه به اینکه فاویسم هست باتشکر فراوان
- چشم

