Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشاوره
سلام وقت بخیر دخرم سه سال ونیم داره همش یک گوشه میشینه پاهاش بهم فشارمید قسمت ران یا به شکم میخوابه این کارانجام میده میشه لطفا راهنماییم کنیی
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- التهاب واژن کودک
سلام دختر من ۲۱ ماهش هست یک ماه هست که دچار التهاب و قرمزی در واژن شده چند بار دکتر بردم حتی دکتر زنان هم بردم ولی خوب نشده شربت سفکسیم مصرف کرد بهتر شد وقتی تموم شد دوباره برگشت لطفا راهنماییم کنید دختر خیلی اذیت میشه
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- عفونت ادرار
دخترم دو سال و دوماه سن داره و از روز سه شنبه عفونت ادرار گرفته بردمش دکتر بهش شربت ستیریزن و شربت برای عفونتش داده بیقرار تر شده همش میگه میسوزم چکارکنم
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 8سالشه عفونت داره ازمایش دادم دادم گفتن عفونت ادراری داره سوزش هم داره خیلی وسط پاهاش میسوزه تکرر داره خیلی اذیتش میکنه باید چه کار کنم ؟
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- سلام دختر من ۶سالشه با وزن ۲۸
- قرص سفالکسین برای کودک ۹ ساله
سلام آقای دکتر شرمنده پسرم ۹ ساله است در اثر سرماخوردگی سرش عفونت کرده و چشمش قرمز شده اگر کپسول چرک خشک کن بهش بدم ایراد نداره (با توجه به سنش)
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- اطفال
سلام دخترم ساله است یکم التهاب داره، دکتر براش سفکسیم100داد باید چند روز بهش بدم
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- یوبوست
دختردوساله او دوماهه یوبوست داره وهر دوهفته باشیاف شکمش کارمیکند الان ده روزه یوبویته لاکتولوز فیشر وهر دارویی روامتحان کردم.حتی پارافین خوراکی چ کنم
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟

