Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- مدفوع چرب و زرد
سلام خسته نباشید دختر یک ساله من یه هفته هست که بیحال و کم تحرک شده کف دست و پاهاش هم زرد شده اب ریزش بینی هم دارد و مدفوع چرب و زرد رنگ پیدا کرده اوایل تب و رفلاکس هم داشت میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- مشت
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهش حالت دست همیشه مشت چیزی دسش میدیم میگره ولی من چیزی برش میگرم دست براش میاره دست سفت میکنه مخواد به زور بگیر
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- خلط سینه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ماه ۵روزشه سینه اش خلط داره سرفه میکنه خیلی کم ولی سینه اش صدا میده خودشم خلط داره خس خس میکنه چیکار کنم
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- پاسخ بهکودک
پسرم حالت تهوع اسهال. دردشکم ولی اشتهای داره چیکارکنم

